Recenzie (250)
Super Mario Bros. (1993)
GUMBAAA!!!
Sherlock (2010) (seriál)
Sakra, kde se tu přidává šestá hvězdička?
Mučedníci (2008)
Film, kterej mě donutil přemejšlet o věcech, který se mi nelíbily a o ktrejech jsem vůbec přemejšlet nechtěl. Mučivý, ale poučný zážitek o tom, kam až je někdo schopen pro svou posedlost zajít.
Invázia (2005) (seriál)
Nesnáším, když koukám na seriál, který je zrušen bez toho, aby k němu byl dotočen alespoň poslední díl se smysluplným koncem. Sledování seriálu bez konce je bohužel ztrátou času. Škoda, jinak bych Invazi možná dal i o hvězdičku víc.
Tron: Povstání (2012) (seriál)
Vítězství hudební složky, architektury a designu Gridu nad zbytkem animace a příběhem, s občasnými záblesky geniality v moři uniformních pixelů (viz. např. komprimovaný prostor). Takže oproti filmu žádná změna, přesto opět žrádlo pro vyhladovělé skalní sci-fi fanoušky, jako jsem já. Myslel jsem si, že mě ty věčné honičky lightcyclů a souboje disk na disk časem omrzí a ejhle, ono ne! Těším se na druhou sérii.
Drive (2011)
Tak nevím, asi už jsem na tyhle utahaný arťárny moc starej a to jsem je kolem dvacítky docela žral. Ale muzika byla fakt excelentní, i když trochu připomínala tu z Monsters (alespoň ty ambientní pasáže). No a hlavní hrdina jako kříženec Mirka Dušína a Punishera - to byl fakt úlet. Jestli na Drive někdy budu koukat podruhý, musím u toho hulit šíšu!
Buranský masakr (2011)
V podstatě jsem si oddychl, když vesničani konečně všechny ty kretény pozabíjeli. Ty dvě hvězdy jsou za tu reality show s mrkváčem a koněm (jenom mi tam nepasovaly ty dvě dívčiny, co ho vodily, páč na rozdíl od domácího publika vypadaly úplně normálně).
Tajemná huldra (2012)
... aneb když se potká Vaterland se Splice.
Pach krvi 5: Krvavý masaker (2012)
To byl ale divný festival, když se setmělými městskými ulicemi nepotuloval kromě masakrované skupinky hlavních jatečních kousků jediný podnapilý fanoušek a všude bylo ticho jako v kostele! A co teprve neuvěřitelné časové a prostorové přemisťovací schopnosti kanibalů a jejich geniální znalosti mechaniky! Jedna až dvě slušné řeznické scény tu hluchotu, prázdnotu a nedomyšlenost v papundeklových kulisách osiřelého města nezachrání.
Ghost in the Shell 2.0 (2008)
Dokonalé žrádlo 2.0 !!!