Recenzie (250)
Ghost in the Shell 2: Innocence (2004)
Dokonalé žrádlo!!!
Avalon (2001)
jako akční film nic moc, ale jinak docela slušná depka s úžasnou hudbou.
Paul (2011)
Odkazy na sci-fi klasiku a geeky jsou fajn, Sigurney na konci taky, ale většinu času je to nuda a zase nuda a dohromady nic se neuděje. Zlatí Spaceballs.
Impostor: Živá zbraň (2001)
Další zářez na pažbě nedostižného P.K.Dicka. Co chcete víc?
Screamers: Hlasy z podzemia (1995)
Díky za každého nového / starého zfilmovaného P.K.Dicka!
Pitva mimozemšťana (2006)
Fajn, tak teď už vím, jak to nebylo. Teď bych ještě rád viděl "no fake" dokument o tom, jak to skutečně bylo.
Kvintet (1979)
Asi proto, že jsem nebyl součástí hry, nemohl jsem pochopit její systém. Bylo těžké hledat smyl tam, kde pravděpodobně žádný nebyl. Co je cílem hry bylo bohužel patrné už po čtvrt hodině. Zbytek byla nekonečně natahovaná nuda v jinak docela slušné poskatastrofické atmosféře zamrzlého umírajícího světa.
Soylent Green (1973)
Mrazivá vize blízké budoucnosti, kdy hrozí přelidnění a nedostatek jídla. Skoro bych řekl, že pomalu nastává čas na remake.
Darwinove ceny (2006)
Neskonalá nuda. Téměř vše, co mělo být vtipné, bylo zazděno. Jako každý zvrhlík se i já rád zasměji neštěstí druhého, ale scény s adepty Darwinovy ceny byly podány tak, že spíše vyznívaly rozpačitě až trapně. Nejvíc neuvěřitelně se však choval hlavní hrdina a ty rádoby holmesovské dedukce protkané nesnesitelně dlouhými monology film nemohly zachránit.
Lotrando a Zubejda (1996)
Jedna z posledních velkých skvělých českých filmových pohádek. Ne-li ta opravdu poslední...