Recenzie (249)
Osmá noc (2021)
Budhistický horror aka Nesnesitelně dlouhé utahané zmatené nic
Star Wars: Chybná várka - Základňa (2023) (epizóda)
Nejlepší díl druhé série a pěkná depka.
Batman (2022)
Celkem cajk, ale tu pletenou asexuální kuklu pro Catwoman vmyslel kdo?!
Kaleidoskop - Bílá (2023) (epizóda)
Trapný je, když si náhodou tenhle díl pustíte jako první.
Imawa no kuni no Alice - Season 1 (2020) (séria)
Pokud se člověk nesnaží hlouběji zamyslet nad tím, jak to celé funguje, tak se na to dá koukat. Ale pokud to má člověk dokoukat, nesmí mozek vůbec zapínat.
Neboj sa, zlatko (2022)
Feministický Truman matrix, mnohdy až příliš užvaněný a přitom nicneříkající (Pineovy prázdné proslovy už mě ke konci dost iritovaly). Čtvrtá hvězda je za Florence Pugh, která je tu prostě božská.
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
Kus poctivého loutkařského řemesla.
Válečníci z Atlantidy (1978)
Škoda tak naivního scénáře, ten film měl rozhodně větší potenciál.
Halloween končí (2022)
Nejvyšší čas nechat už Michaela odpočívat v pokoji. Rest in pieces :o)
Wednesday - Requiem pro krkavce (2022) (epizóda)
Po skvělém předchozím dílu bohužel sešup zpátky do průměru. Mám pocit, že nezvlčila jen spolubydla, ale taky scénáristi.