Recenzie (4 334)
Muž z prvního století (1961)
Budovatelské sci-fi? Zní to šíleně že?! - Ale, ano i tohle se u nás točilo. To budování je tam sice jen v náznaku, ale přesto čpí. V hlavní roli se chtě nechtě ,,omáchl" Miloš Kopecký. Komediální není až tak děj snímku, ale spíše ona popsaná a znázorněná budoucnost. Znáte to, občas se vám do ruky dostane třeba starý časopis ABC z šedesátých let a tam jsou znázorněny dopravní prostředky jaké budou jezdit v roce 2000... Jsou to samá vznášedla a vzducholodě v designu Brusel. Tady tobylo něco podobného. Na nedělní odpoledne proč ne. * *
Sacco a Vanzetti (1971)
Velmi dobře natočené dokumentární drama, u nějž sice víte hned od začátku jak dopadne, přesto ale budete oběma hrdinům do poslední chvilky držet palce.... Hodně zajímavý pohled i do poměrně nedávné justiční historie USA... * * * *
Prepotrebné zbytočnosti (1993)
Již jsem to v jiném komentáři napsal. Maxe von Sydova zbožňuji už dob jeho šachové partie se smrtí v Sedmé pečeti a dalších Bergmanových filmem. Proto jsem byl nemile překvapen s jakou hrůzou ke mne Obchodník s hrůzou zavítal. Tohle bylo zklamání na celé čáře, trikové efekty úděsné a závěr.... pffff. Dle mého nevyužitý potenciál skvělého herce v hlavní roli. Co na to asi říkal Stephen King? * *
Stopy v snehu (1997)
Triller ve stylu Akta X, akorát kromě Muldera a Scullyové honí SPOILER! ,,emzáky" pro mne mnohem příjemnější Julia Ormond a Gabriel Byrne. * * *
Nebezpečné diamanty (1984)
Magnum coby geniální zloděj čóruje na německém velvyslanectví. Zajímavé, ale nic by jste museli vidět i napodruhé. * *
Spartakus (2004) (TV film)
Další verze (tentokrát TV) Spartaka - legendárního vůdce otroků. Celkem se to povedlo a ani bych neřekl, že to bylo cítit nedostatkem financí i když samozřejmě na svůj velký vzor to nemá. Jen ta družka Spartaka... Ta byla tak emancipovaná až mně to vytáčelo... Holt další , moderní verze... Solidní průměr. * * *
Chuť melónov (2005)
Soft erotické psycho, které dokážou udělat asi jen asiaté.... * * *
Nebezpečný kontrakt (1998) (TV film)
Také jsem to viděl dříve a ani nedýchal. Teď po čase jsem u DVD tak napnut nebyl, snad to bylo tím, že jsem věděl jak to skončí. Každopádně pokud jede do Saúdské Arábie stavět domky, vemte si sebou skládací bednu. Bude se hodit ! * * *
Strážca nebeskej brány (2006)
Nejsem příznivcem fantasy s čaroději, draky, hrdiny a zloduchy... Čekal jsem trochu víc středověku ani nevím proč snad díky coveru DVD. Ale i tak musím říct, že se vyzuál podařil a já to v klidu nezívajíc dokoukal. Rusové jsou evidentně ve formě a zatím vše co jsem viděl nově natočeno stálo za vidění. * * *
Obsluhoval som anglického kráľa (2006)
Předlohu jsem nečetl a snad právě proto jsem to tu tak nestrhal jako ostatní. Jen ten Barnev v hlavní roli mi fakt nesedl... Ale holky krásný a Nový prvorepublikový jako důstojník byl na jedničku. Kaiser samozřejmě také. Tyhle rolu mu sluší víc, než dřívější rozlítané kotleťácké komedie... * * * *