Recenzie (617)
3 plus 1 s Miroslavem Donutilem (2004) (seriál)
Není to zas až takové zlo, navíc scéna, kde je Donutil převlečený za Eltona Johna, mě fakt dostala do kolen! :D
Vypadáš skvěle! (2005) (relácia)
Tak tohle je opravdu těžká sračka. Dokonce se mi nechce věřit, že by to na nejserióznější TV Česka mohli vysílat.
Bruno (2009)
Neuvěřitelná zvrhlost... tak bych dvěma slovy popsal Brüna. Už úvodní praktiky s Dieselem vám dají pořádnou herdu do zad, a pokud nejste příliš vysazení na citlivost a typ humoru, budete se smát až do konce. A že těch vtipů není málo!
Z pekla šťastie 2 (2001)
A jedém! Zdenda Troškůjc tentokrát pořádně tvrdě zaútočil na pudy diváků - a to nejen dětských, ale i dospělých. Témata semletá v jedno krásné nanicované klišé (o ději raději nemluvě), herci přehrávají jak na playbacku - a nejen že přehrávají, oni dělají zkrátka to, co se jim zlíbí a pak není divu, že pohádka jako celek naprosto nefunguje (scéna na skále mi připadala spíše vtipně trapná než děsivá!) a efekty nejsou ani trochu nápadité. Škoda Káji...
Politické harašení aneb S politiky stále netančíme (2001) (relácia)
Hysterická Bubílková + dolízavý Maxa → rychlá smrt... 1* z nostalgie za Šimka.
Príbeh žraloka (2004)
Ale lidi, vždyť to nebyl tak hrozný propadák. Sice je pravda, že tak dobré jako Nemo to nebylo (Pixar se nezapře!), ale jako solidní zábava to posloužilo určitě.
Príšerky s.r.o. (2001)
Tento animák mě nikdy nějak za srdce nebral, Pixar rozhodně předvedl lepší díla.
Emmina první podprsenka (2007)
Čistý průměr. Neoslní, ani nenadchne.
Hannah Montana (2006) (seriál)
Hannah Montana, High School Musical, Date Movie, Epic Movie... ještě štěstí, že do generace odrostlé na těchhle majstrštycích nepatřím.
Nezbedná bosorka (1998) (seriál)
Dosti nepovedená variace na Pottera.