Diskusia
najlepsie filmy : Kralovna, serial Poirot, Cista Prace
Herec
Filmy | |
---|---|
2021 |
Posledný súboj |
2015 |
Blood and Carpet |
2013 |
Diana |
Lucan (TV film) |
|
2012 |
Věčný neklid (TV film) |
2011 |
Podezření pana Whichera: Vražda v domě na Road Hill (TV film) |
2010 |
Mr. Nice |
2009 |
Margaret (TV film) |
2008 |
Bankový kuriér |
2006 |
Kráľovná |
2004 |
Agent Cody Banks 2 |
Amnesia (TV film) |
|
Sprisahanie strelného prachu (TV film) |
|
2003 |
Byron (TV film) |
Sylvie |
|
2000 |
Videnie (TV film) |
Zmluva s diablom |
|
1999 |
Krásní lidé |
Mladý Indiana Jones: Pouštní anabáze |
|
1993 |
Foreign Affairs (TV film) |
Krajina tieňov |
|
1991 |
Hlavný podozrivý (TV film) |
1990 |
21 |
Ten, kdo stvořil špióna (TV film) |
|
1988 |
Paris by Night |
1987 |
Hearts of Fire |
1986 |
Úplní začiatočníci |
1985 |
Síla života |
1984 |
Malá bubeníčka |
Oxfordské blues |
|
1983 |
Forever Young |
Úteky z detstva |
|
1979 |
Quadrophenia |
Spodina |
|
1978 |
Zproštění viny |
Dokumentárne | |
---|---|
2005 |
Ian Fleming: Stvoril som Jamesa Bonda (TV film) |