Reklama

Reklama

Star Trek: Neznáme svety

(seriál)
  • Česko Star Trek: Podivné nové světy (viac)
USA, (2022–2024), 28 h 4 min (Minutáž: 46–63 min)

Hrajú:

Anson Mount, Ethan Peck, Christina Chong, Melissa Navia, Rebecca Romijn, Jess Bush, Celia Rose Gooding, Babs Olusanmokun, Bruce Horak, Dan Jeannotte (viac)
(ďalšie profesie)

Série(3) / Epizódy(30)

Obsahy(1)

Kapitán Pike, vedecký dôstojník Spock a Číslo 1 objavujú nové svety vo vesmíre na palube USS Enterprise. (SkyShowtime)

Diskusia

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

PKD

Kirk v každé druhé epizodě tam je proto protože chtějí rychle zvýšit sledovanost. Proto tam mají Sama "Guye z Galaxy Questu" Kirka, proto tam mají Jima Kirka, v různých variantách a je jedno jak daleko je od předlohy a jak daleko je Kirka hraného Chrisem Pinem, protože přestože se většinu času chová jako idiot, aspoň nějakou osobnost Kirka, tento Kirk? Viděl jste někdy že by Kirk odmítl ženskou? SˇA ještě že má snoubenku? Jim Kirk je v podstatě něco jako James Bond, nikdy nebude chlap pro jednu ženskou, představitel Alfa samce z 60. let minulého století a když nic tak Jar Jar Abrams ho relativně vykreslil dobře. O dalších postavách z TOS není moc o čem mluvit, Uhura je klasický představitel Woke typu ženské, z Chapel udělali superhdinku, která je všude jen ne na ošetřovně. Spocka neustále někdo poučuje, přičemž intelekt by měl převyšovat zbytek posádky. 
A souhlas, tohle měla být série o době kdy Pike velel Enterprise, většina postav z TOS buď měla být ještě na Akademii, včetně Uhury, nebo na jiných pozicích. Neměl by tam být Mbenga jako doktor, měl by tam být doktor ten strýc co byl v pilotu v Kleci, případně ta zrzka místo Ortegy. Una či jak se ta "Number One" jmenuje by měla mít větší roli a třeba směřovat ji k tomu že by měla převzít časem vlastní velení - když chtějí nějakou silnou ženskou postavu. 

na príspevok reagoval PKD, PKD, PKD

PKD

PKD (hodnotenie, recenzie)

Khanos

Ja nic nelamu. Lec hul uz nalomena je. Nikoli zlomena. Me to zacina byti proste jedno. Treba 3.s. zpravi dojem, ale uz odmitam byti naivni. Taky tomu nepomaha fakt, ze tam strkaji stale vice TOS postav. Me ti predstavitele nevadi, ale tohle mel byt tv s. o Pikeovi a spol. Pokud vim. Tohle jsem chtel. Jak mam asi miti soustredeni na nej a os.,kdyz je tam v kazdem druhem dile Kirk, napr.? To je otazka za milion. Asi tak. 

na príspevok reagoval Shakaar

Khanos

Khanos (hodnotenie, recenzie)

PKD

No, když to vemu kolem a kolem, pořád bylo v druhé řadě víc dobrých epizod než těch "méně" dobrých. Ale pokud bych se řídil trendem, pak prognóza není optimistická.

Ale nevidím důvod si to hnusit tahkle dopředu. Dejme autorům možnost nás příjemně překvapit a nezatracujme je předem. Je pravdou, že ani mně zatím nijak netíží roční čekání (nebo delší, pokud se promítne vliv stávky), ale vím, že až se to bude blížit, minimálně částečné nadšení se vrátí s nadějemi a očekáváním.

SNW v sobě pořád má něco, díky čemu je těžké nad ním jakkoliv lámat hůl.

na príspevok reagoval PKD

PKD

PKD (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Me je zatim 3.s.u zadku a je mi fuk, kdy bude. Diky Luciferovi za LD. A vlastne i za Prodigy. Hl. aby ve 3.s.byla zas nejaka pohadka nebo muzikal. Jinac by to asi tvurci neprezili, nenacpati do kazde serie o pouhych 10 dilech, aspon 1 extra chujovinu, ktera patri do sekce bonusu a ne do hl. serie. A dekuji za dementni rozhodnuti, dati Hegemony I na konec a ne misto kokotinky 2x09. Takto by byl cely dvojdil v kuse a ukoncil by paradne 2.s. Ale to neee. 

na príspevok reagoval Khanos

Khanos

Khanos (hodnotenie, recenzie)

Ne, to jsem napsal špatně, doufat můžeš, ale naděje bych k tomu moc neupíral.

Khanos

Khanos (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Tvé predikce předělávek postav jsou děsivé. Kež bych nad nimi mohl mávnout rukou, jako nad neopodstatněným nesmyslem, ale nejde to. Nezbývá než doufat, že to nebude tak extrémní.

Každopádně, zaujalo mně, co tady píšeš ohledně starých a nových postav. V zásadě s tebou souhlasím s určitými výhradami.

SNW je "svým vlastním způsobem" prequelem k TOSce, takže dává smysl, že posádka bude dříve nebo později nahrazena postavami, které známe z původního treku. Sice se dá říct, že tvůrcům seriálu je cánon ukradený, což dokazují stále častěji, přesto dělat změny v ansáblu by bylo silné kafe i na ně. Na druhou stranu rozvíjet postavy, které jsou v rámci seriálu "vedlejšáky" a zanedbávat hlavní postavy, opravdu není nejrozumnější. Pokud jsou tedy opravdu zanedbávané, tím si nejsem jist. Jestli něco, postava Pika mi přišla hodně upozaděná, ale u ostatních mi to tolik nepřišlo.

Tebou zmíněná camea; Troi a Riker pro mně v Enterprise nefungovaly, protože celá poslední epizoda, podle mého názoru, nebyla příliš dobrá. Její několikaleté odtržení od předposlední epizody příliš změnilo "herní desku" a zamixování do formy, že se jedná o holodeckové dobrodružství rozpolceného Rikera a vševědoucí Troi prostě nefungovalo tak, jak na papíře. Epizoda tak patří spíš do TNG než do Enterprise a seriál díky tomu nemá závěrečné antré a zamávání divákům na rozloučenou.

Q v DS9 byl tragédie, tady souhlas na plné čáře. Nevím, jestli to bylo nepodařeným návratem do role ze strany Johna DeLancie, či co (i když ve Voyageru už to byl zase ten dobrý známý Q).

ad nebo:

V to bych moc nedoufal. Společnost ještě není připravená se vzdát násilné genderové a rasové indoktrinace a zamířit k vybalancovanému průměru pro společnost, toto prosazování s námi ještě neskončilo.

Uživateľ Shakaar zmazal svoj príspevok.

Uživateľ Shakaar zmazal svoj príspevok.

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

cyphercz

Podle mě těmito "starými postavami" dělají tvůrci chybu. Za prvé, je to neuctivé současnému obsazení. V historii treku někdy hostující hvězdy, postavy neměli takový pozitivní efekt jak se čekalo. Např. Riker a Troi nefungovala ve finále Enterprise kdy Sirtis a Frakes v 50 hráli 30 leté vrstevníky, to byl vyložený plivanec do tváře Bakuly a spol. Ale třeba moc nefungovala kombinace Johna De Lancieho jako Q v DS9 a díky bohu se k tomu nikdy nevrátili. Změna obsazení a napsání nového charakteru/postavy se v seriálu běžně děje, je to přirozený process ať už ze herec rozhodne odejít, nebo změna příjde ze strany studia. Musí se to udělat vždycky ve prospěch série jako takové. V moderním treku se obsazení v každé sérii mění tak rychle že člověk nemá šanci nijak poznat postavy. Navíc tím že se jedná o prequel je už od začátku v podstatě jedno co se stane Uně, nebo Ortegas či Hammerovi. Teď tam mají novou techničku Pelia, to je zase jedna z těch "karikatůrních" postav, které vytvořili aby to nebylo příliš temné. Myslíte že člověku nějak záleží na osudu této postavy? V okmažiku když se objevila postava Scottyho o jejím osudu je rozhodnuto. To samé platí i o Krikovi, je kapitán a furt se motá na Enterprise nějak. To je série Pikea, nikoliv Kirka. Kirka jsme viděli v různých podobách po celých 50 let Treku, nejenže to je laciná fanslužba ale Pike je tam tímto naprosto zbytečný, stejně tak ansable nových lidí. Tato série má hodně solidní sešup dolů, příští sezonu můžeme čekat že se objeví nová Jannice Rand, nový Sulu, McCoy, případně cadet Chakov. A nejlépe z půlky udělat homosexuály, z druhé bisexuály, třetí skupině změnit barvu pleti

nebo

se stane zázrak a díky stávky scénaristů se změní scénaristé a prostor dostanou konečně lidi kteří umí psát solidní scifi a ne tuto woke sračku.

na príspevok reagoval Khanos, PKD, SSE

Uživateľ Shakaar zmazal svoj príspevok.

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Scotty byl zatím stravitelný, ale viděli jsme ho pouze v jediné epizodě, uvidíme co s ním udělají ve třetí řadě... on Spock byl nejprve taky celkem ok, to až ve druhé řadě z něj udělali naprostého mamlase, kterému musí Ortegas, Uhura a ostatní úštěpačně vysvětlovat, jak se k nim má chovat, což on poníženě kvituje...:) Stejně tak Kirk, v poslední epizodě první řady měl alespoň vážné vystupování, v sezóně druhé se z něj stal buď naprostý comic relief (epizoda s cestováním v čase), nebo retard (viz jeho chování k vlastnímu bratrovi)... 

na príspevok reagoval Shakaar, Shakaar, Shakaar, Shakaar

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Desáté epizodě uškodilo, že materiál na dvě hodiny smrskli do jedné. 

Batelová zemře, jediné logické vyústění románku s Pikem, jen se kurtíci rozhodli, že dají Pikovi šanci se rozloučit. Tohle klišé si prostě amíci neodpustí a náznaky jsou jasné už od muzikálu.

Mount to poslední dobou hraje jako by z nutnosti, ano, stále hraje podstatně lépe, nežli zbytek ochotnického ansámblu, ale že se do toho nutí už jde vidět. IMHO to bude důsledek toho, že mu dávají čím dál méně prostoru s cílem ho ze seriálu vyhodit (on už to možná i ví jistě, že třetí sérka bude jeho poslední) a nahradit tím babincem, co tam zatím vytvořili. Prostě stejný systém, který udělali u Isaaca v STD.

Ostatně jak cypher vtipně poznamenal, Pike strávil druhou sérku se zástěrou za plotnou.

Osobně nevidím třetí sérku optimisticky. Ty Discoverácké tendence v této sérii byly sice umně zamaskované, ale byly.

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

Jakkob

ano, neděláš si z toho hlavu a jsi děsně nad věcí a proto na mě v každé diskuzi neustále reaguješ s pěnou u pusy a musíš mít poslední slovo i kdyby nevím co:)) děťátko naše rozmazlené...:)

na príspevok reagoval Jakkob

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

Konečně jsem dokoukal finále druhé řady....a poslední dvě epizody první řady byly jednoduše silnější. Snažili se zde viditelně stavět na základech z epizody 1x09, ale neposunuli to nikam dále. Zatímco 1x09 fungovalo jako klasické survival drama/horror, zde to rozdělili na dvě lokality aby to duplikovali. Problém bylo ten že to postrádalo jakékoliv napětí či gradaci děje. Od začátku bylo jasné že Chapel i ta kapitánka nějakým způsobem přežijí, takže dilema/drama naprosto zbytečně uměle vytvořené. Horší bylo to že když něco takového už vytvořili, udělejte s tím něco. Chapel na té talířové sekci mohla mít více prostoru, dříve se probrat a třeba mohla zkusit zjistit zda ještě někdo jiný náhodou nepřežil - zvláště když evidentně se nacházela v sekci kde fungovala aspoň rámcově atmosféra, gravitace, dle všeho i tepelně to bylo zajištěné, protože netrpěla až takovými problémy s dýcháním, ztrátou tepla atd. Logika říká že nemohla být sama. Ale vizuálně to neukázali jestli zjišťovala zda nikdo jiný není na živu a dle všeho to ani Spocka nenapadlo, když ji nalezl živou.
Mám z toho trochu pocit že toto je dobré finále v půlce řady, nikoliv celé série. Nevím co se stalo v druhé řadě, je to méně vážnější, začali tam cpát camea starých postav jako je Kirk, Scotty, to nikdy není dobré pro stávající postavy, jak si člověk má udělat vztah k takové Ortegě kdy tam co druhou epizodu je Jim Kirk. Byl to problém u Discovery, je to problém i zde. Podkopávají tím originální charaktery. Místo toho z nich dělají často komické figury, případ za všechny je třeba Sam Kirk, jehož jediný charakterní rozměr bych srovnal s Guyem z Galaxy Questu...a taky tak i vypadá. Vcelku lituji Ansona Mounta v roli Pikea, je to profík který do toho dává maximum, ale někdy mám pocit jako by se z jeho projevu už vytratila tak nadšenost kterou jsme viděli když se poprvé objevil v Discovery.

na príspevok reagoval cernakus, cyphercz

Uživateľ Shakaar zmazal svoj príspevok.

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

cyphercz

Říká ten, kdo se tady i jinde stále něčemu diví, něčemu nerozumí, něco nechápe… A to i ty nejzákladnější samozřejmosti, kterým jinak rozumí i malé děti. O jeho nevalné a nelichotivé pověsti v jiných doskuzích ani nemluvě. Dost důvodů k tomu si z jakýchkoli obdobných tvrzení nedělat hlavu.. :)

na príspevok reagoval cyphercz

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

úplně jednoduše - Khanos (opět) uhodil hřebíček na hlavičku, zatímco Jákky zase akorát kope kolem sebe a píše zbytečné slohy ve snaze vyvrátit fakta, která jsou každému jasná a většina je tak už ani nečte...:) To je fakt prostě neverending story s tímto přerostlým dítkem, kterému rodiče neuměli říct "ne"...

na príspevok reagoval Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

Khanos

Kdyby jsi to napsal aspoň takhle a ne jako v tom komentáři, na který jsem reagoval, tak by to dávalo větší smysl a já bych na to možná nereagoval, a pokud ano, tak nejspíše docela jinak. Ono je totiž dost rozdíl to napsat takhle, třebaže ne vše co jsi napsal je pravda, než když napíšeš že " pokud si názor na treky utváříš z novodobé tvorby, nebudeš schopen se "naladit" pro nedostatek lepších výrazů, na treky té doby. Jako příklad si můžeš vzít místního Jakkoba. ". A jak jsem už psal dříve, tohle zkrátka a dobře není pravda, protože to bych se asi nemohl naladit na tu moji jinak nejoblíbenější TOSku, TASku a těch x a y epizod z TNG, DS9 a VOY, které jsem viděl a fakt se mi líbily. Samozřejmě tam je ale mnohem více epizod, které ne že by se mi vyloženě nelíbily, pouze a jen mi nepřijdou kdo ví jak dobré. A těch je z toho co jsem viděl zkrátka více než těch, které se mi fakt líbily. TNG mě btw nebrala ani v době co u nás běžela v TV, proto jsem na ni, zcela logicky, ani nekoukal. A z nějakého důvodu mi jako celek nepřijde kdo ví jak super ani dnes. Ale že mi nepřijde super vůbec neznamená, že ji nemám rád. Opak je totiž pravdou - rád ji mám, jen zkrátka méně, než jiné Treky a taky ji prostě nevynáším do nebes jako nějaký pomyslný vrchol, což ani nelze, když na tom pomyslném vrcholu je pořád ta TOSka. Ono totiž velebení a sedání si na zadek z TNG není žádná samozřejmost, ani povinnost ani nic nenormálního, a to i mezi fanoušky a trekkies...
A nope, min. stran tady toho všeho jsi nabyl zcela mylného dojmu a já se proti tomu, naprosto samozřejmě, ohradil...

Khanos

Khanos (hodnotenie, recenzie)

Jakkob

Myslím, že jen člověk jako ty je schopný se ohradit proti tomu, když napíšu, že nejsi schopný se naladit na treky jako TNG po tom, co jsi  tady a v dalších ST diskuzích opakovaně psal, že se mu polovina epizod, cos viděl nelíbila a že si, cituji, z TNG na zadek nesedáš.

Divit se, když někdo napíše, že se považuješ za nepochopitelného, když jsi mi v minulosti několikrát napsal, že tě nemůžu pochopit, protože nejsem fanoušek a to v reakci na to, když jsem psal, že se snažím hledat společnou půdu.

Napsat mi, že jsem nabil mylného dojmu a píšu nesmysly, když já jsem ve svých tvrzeních konzistentní, zatímco ty píšeš vždy to, co se ti momentálně argumentačně hodí.

na príspevok reagoval Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

Khanos

No pokud tu o mě na základě nějakého svého mylného dojmu napíšeš takovýto nesmysl a nepravdu, tak se ještě div, že se ozvu. To by se ozval asi každý. A pokud jsi to tak nemyslel, tak to tak příště nepiš - done. Nebo to napiš tak jak to myslíš, a ne že napíšeš jedno a pak myslíš/tvrdíš něco jiného - done.

A jinak mě to asi tak kdo ví jak baví, viď? Tak si mě nevšímej a neuváděj jako příklad v nesmyslných vysvětleních a můžeme se tu vesele ignorovat až do konce světa, jestli to tak chceš…

na príspevok reagoval Khanos

Khanos

Khanos (hodnotenie, recenzie)

Jakkob

Výrazně staršími díly myslím TOSku, těmi, které teprve stárnou myslím mladší treky. Hele, už mně fakt nebavíš. Když nechápeš o čem někdo mluví, hlavně se otravně a uraženě ozývej.

na príspevok reagoval Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

Khanos

Já si to přečetl pečlivě a asi bych na to neměl potřebu jakkoli reagovat, kdybych s tím byl za dobře, nemyslíš?

Tak např. kde tam co píšeš o TOSce? Vůbec nic. Zmiňoval jsi TNG a mě jako příklad někoho, kdo se díky současným Trekům není sto "naladit" na Treky dřívější, což prostě není pravda a to hned z x a y důvodů, které jsem zde již mnohokrát přednesl. 

Co přesně je na tom tak hrozně moc nepochopitelného nevím, ale upřímně zde mnohem více vnímám osobní neochotu a nikoli neschopnost porozumět…

na príspevok reagoval Khanos

Khanos

Khanos (hodnotenie, recenzie)

Jakkob

Přečti si prosím ještě jednou co jsem psal v souvislosti s TOSkou a tebou. Jinak se neboj, pochopil jsem, že jsi naprosto nečitelný, nepochopitelný a neuvěřitelně složitý na to, aby někdo jako já pochopil cokoliv ohledně tvé osoby.

na príspevok reagoval Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

cyphercz , Khanos

cyphercz: Je jich rozhodně více, než zdejších pět a půl diskutujících, to mi můžeš věřit. A mnozí z nich tu byli, když se zrodil český ST fandom :) Ale to někdo jako ty, kdo zde či v jiných diskuzích stále něco nechápe, dokonce ani ty nejzákladnější samozřejmosti a nebo se něčemu diví, nemůže (zcela logicky) pochopit.. ;)

 

Khanos: Odkud zase bereš to tvrzení se mnou spojené? Že si nesedám na zadek z TNG je podle tvého názoru dána neschopností se "naladit" na dobový Trek? Nezapomněl jsi náhodou, že mluvíš se zarytým TOSkařem? Nebo že já proti TNG nic zásadního nemám, jen to pro mě zkrátka není ten TOP, ale jinak že ji mám svým způsobem rád a že jsem za její existenci stejně rád?
Je vidět, že za tu dobu co se zde střetáváme a píšeme si mě ještě moc málo znáš, když mě používáš jako příklad pro něco, co na mě ale vůbec nelze jakkoli naroubovat...

na príspevok reagoval Khanos

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

dragon94

No nevím, sice Star trek není jeho. Tj. neměl by ti určovat, jak ho máš sledovat a co o něm říkat. Na druhou stranu, koukni na to s odstupem/nadhledem. Nereaguješ tak trochu stejně co se týče této debaty? Ta přece taky není ani tvoje ani moje, i když ji utváříme. Takže když tě tady pošle PKD do nějakých mezí, tak se vlastně chová úplně stejně ve "tvé" debatě, jako se ty chováš v "jeho" star treku.

Just saying.

Fanouškovství a rozum se IMHO moc neslučují. Ostatně etymologický původ slova fanoušek je z anglického fan, který je jen prostou zkráceninou slova fanatic. Navíc ten nerozum mně, jako třetí osobě, které jste víceméně oba u prdele, přijde tak nějak oboustranný :-D 

Tož tak, dál už do toho nebudu šťourat, protože jak pravdomluvně díš, zasíráme to tu zbytečně ;-)

Pivko/kofču v tomto vedru a pohodový podvečer všem.

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

cernakus

Pointa je, že to není jeho zelí. On Star Trek nevlastní. A to že toho viděl víc jak já.. No a co? To automaticky neznamená, že má pravdu, nebo že se musí chovat povýšeně.

Místo aby byl rád, že v dnešní době dokáže i "mladé" diváky TOS zaujmout... Tak tu od začátku prská, že jsem si dovolil se na něj podívat a přitom nevidět každou epizodu.

Ta věta, že už toho bylo dosti.. se nevztahovala k offtopicu, který tu IMHO nechci příliš vytvářet. Na druhou stranu se nezdá, že by někomu vadil, a až na to polemizování o 4 filmu, jsem se jej snažil držet v co nejméně příspěvcích.

Napsal to totiž nějak takhle: "Prosím tě na TNG se nedívej. Už toho bylo dosti. A když už tak leda na komplet celý."

Zkrátka ta věta, že už toho bylo dost byla uprostřed a vztahovala se k tomu, že dle něj przním Star Trek tím, že nesleduji každou epizodu.

Vysvětlil jsem mu proč poprvé, vysvětlil jsem mu to po druhé.. A on i po třetí musí přijít s dalším povýšeneckým útokem, aniž bych na něj jakkoli reagoval.

A to je to jeden z prvních uživatelů, které jsem si před 11 lety, když jsem si zakládal účet, přidal do oblíbených. Navíc spolu sdílíme zálibu v jisté Kryptoňance, takže to není tak, že bych nevěděl o koho se jedná. O to víc mě celá situace naštvala, protože až do teď jsem jej považoval za rozumného člověka.

A už bych to tu dál asi nerozváděl, ať tuhle diskuzi dál neza*íráme zbytečnostma. Pokud mi k tomu chceš něco napsat.. Tak klidně můžeš do zpráv.

na príspevok reagoval cernakus

SSE

SSE (hodnotenie, recenzie)

dragon94

Tak moje subjektivní hodnocení ještě zkombinuj s průměrným hodnocením na CSFD a pak už ti myslím, nic neunikne.

Ještě u DS9:  Je to první seriál, který zavedl více jak dvoudílné těsně sepjaté příběhy. Poprvé to bylo u 1x19+2x01+2x02 a pak vlastně i 2x26+3x01+3x02

A  pro hlavní dějovou linku s4+ je důležitá i dvojepizoda DS9 3x20+3x21.

Velmi ceněná mezi fanoušky je i DS9 1x18.

... DS9 má velmi nekvalitní obraz v prvních 3 sezónách, ani FullHD AI Upscale verze není ideální, ale s4+ AI upscale je skoro dokonalý! 

VOY v AI upscale je více vyrovnaný, obstojné první 3 sezóny a trochu více obstojné, ale ne dokonalý zbytek.

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

dragon94 , Khanos , dragon94

Njn. chce to ten nadhled. 

To že toho bylo dosti - no ono když se zamyslíš, že jsme těžce offtopic (ano chápu, ve vláknech příslušných filmů a TOSky ti nikdo neodpoví, bo je nikdo nesleduje, zatímco tady to žije) a navíc tak nějak je tam nulová sebereflexe (vždyť jsem ti už ty tvoje výtky k STIV vysvětlil, tak bych čekal, že už je nebudeš znovu opakovat), tak není divu, že už se způsobem svým vlastním PKD ozval, že už bychom to tu neměli plevelit. Pokud to napsal takhle, tak jsi IMHO zbytečně bouchnul. Ale já nejsem zrovna ten, co by tady měl mentorovat o klidu a umírněnosti vyjadřování :-D 

1) Jenže on nic o ME nepíše. To ty šlapeš v jeho zelí. Nemám pravdu?

2) Ok.

3) ¯\_(ツ)_/¯

4) Znovu, pro PKD je TOS klenot jak je. A ty po něm chceš best of s rizikem, že svým trochu humpoláckým (na což je on citlivější) způsobem mu řekneš, že to bylo nic moc nebo přímo strašné? To by asi nedopadlo.

5)6) Ok.

Nebudu mluvit za PKD, ale pokud s ním chceš debatovat musíš na to trochu jinak. Sám jsem si procesem nalezení řeči s ním musel projít. Druhá možnost je - nedebatuj s ním (a to platí obecně). Nejsi povinován tu debatovat s nikým, s kým nechceš nebo nenalezneš společnou řeč. Ostatně, tipuji, že druhá možnost je v tuto chvíli tvá jediná, protože jestli jsi ho naštval, což IMHO jo, tak se tebou chvíli bavit nebude, osobní zkušenost :-)

Khanos:

Jestli mi budete takhle lozit do zadku, tak budu muset brzo na kolonoskopii :-D 

na príspevok reagoval dragon94

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

Khanos

Nemyslím si, že to by byl ten důvod. Přecejen u TOS jsem viděl cca 23 epizod a většina se mi opravdu líbila. Některé dokonce fakt hodně. Takže není důvod se domnívat, že by tomu mělo být u TNG jinak, protože vzhledem k neznalosti posádky z jiných děl, je zde ještě menší pravděpodobnost, že mě daný seriál zklame.

Tedy pokud mě nezklame právě z toho důvodu, že mě neosloví posádka.

Co se příměru s Garrusem týče.. Tak jsem chtěl uvést nějaký extrém. Přišlo mi to vhodné vzhledem k tomu jaké pozdvižení zde vyvolala má kritika údajně nejlepšího Star Trek filmu. Ale je fakt, že jsem to vyjádření mohl ještě trošku vykalibrovat. ;)

na príspevok reagoval cernakus

Khanos

Khanos (hodnotenie, recenzie)

dragon94

Sice nemůžu mluvit za PKD, ale z místních diskutujících ho znám nejdéle. Nemyslím, že důvod, proč ti psal, že v tvém případě nemá smysl sledovat TNG nutně vychází z tvého rozhodnutí sledovat jen vybranné epizody. TNG jako celek má svůj smysl, ale pokud někdo nemá čas nebo chuť sledovat vše, nevidím na tvém rozhodnutí nic špatného. Myslím, že jeho doporučení spíš souvisí s tím, že televizní zábava se od té doby značně posunula a pokud si názor na treky utváříš z novodobé tvorby, nebudeš schopen se "naladit" pro nedostatek lepších výrazů, na treky té doby. Jako příklad si můžeš vzít místního Jakkoba.

Je zajímavé, a to se netýká jen jeho, že spousta lidí je schopna se v hlavě oprostit od dobových propriet u výrazně starších děl, ale u těch mladších, které teprve vstupují do svého "důchodu" to nedovedou. Je to staré na dnešek, ale ne příliš staré, aby bylo možné se oprostit od soudobých očekávání, jestli mi rozumíš.

Jinak tvůj příměr s Garrusem nechápu, oni jako existují lidé, co ho nemají rádi? ;-)

 

Cernakus: Velice si vážím toho, co jsi napsal ve prospěch PKD.

na príspevok reagoval dragon94, cernakus, Jakkob

Súvisiace novinky

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

30.12.2023

Rok 2023 se uchýlil ke svému konci a přišel tedy čas, abychom vám stejně jako v předešlých letech opět představili výroční topky tří filmů a případně taky tří seriálů podle některých z… (viac)

Comic-Con Prague už o víkendu!

Comic-Con Prague už o víkendu!

11.04.2023

Už od pátku do neděle hostí pražské O2 universum svátek nadšenců do filmů, seriálů, komiksů nebo her s primárně sci-fi, fantasy či hororovou tematikou. Comic-Con Prague, vyhlášený český festival… (viac)

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

29.12.2022

Opět se nám blíží konec roku, ale ještě před tím, než se všichni ČSFĎáci rozutečou do víru silvestrovských oslav, máme tu tradiční ohlédnutí za nejlepšími filmy a seriály roku podle nejoblíbenějších… (viac)

Plány na čtvrtý Star Trek opět ztroskotaly

Plány na čtvrtý Star Trek opět ztroskotaly

28.09.2022

Těžko říct, co přesně studio Paramount provádí se čtvrtým Star Trekem, jedno je ale jisté, pokračování úspěšné série s Chrisem Pinem (To nic, drahá), Zacharym Quintem (Snowden) a Zoe Saldana (Avatar)… (viac)

Reklama

Reklama