Réžia:
Hiroaki SakuraiScenár:
Hiroaki SakuraiHrajú:
Sajaka Senbongi, Júki Jonai, Jóko Hikasa, Taku Jaširo, Hiromi Igaraši, Tomohito Takacuka, Aika Kobajaši, Jóhei Azakami, Ikkjú DžukuVOD (1)
Epizódy(12)
-
Iberico buta no sage fúmi poele (E01)
-
Arrabbiata (E02)
-
ティラミス (E03)
-
カポナータ (E04)
-
サングリア (E05)
-
シェフ (E06)
-
Caprese (E07)
-
ズッパ・イングレーゼ (E08)
-
Fritto (E09)
-
パンナコッタ (E10)
-
Tagliata (E11)
-
インサラータ (E12)
Obsahy(1)
Studentka střední školy Morina Nanase se jednoho dne rozhodne, že by si mohla najít brigádu. Cestou ze školy nachází malou italskou restauraci Trattoria Festa. Zde se setkává s několika velmi zvláštními zaměstnanci včetně mladého a talentovaného chlapce, který má neskutečný talent pro přípravu italských pokrmů. Díky práci v takto kulturně i psychologicky bohaté společnosti začíná mladá dívka získávat slušný životní rozhled. (Jeoffrey)
(viac)Hrajú
Sajaka Senbongi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kaidžú 8 gó (2024) (seriál)
Júki Jonai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šigacu wa kimi no uso (2014) (seriál)
Komi neumí komunikovat (2021) (seriál)
Akademie pro malé čarodějky (2017) (seriál)
Jóko Hikasa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Taku Jaširo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Chainsaw Man (2022) (seriál)
Kaguja-sama wa kokurasetai: Tensaitači no ren'ai zunósen (2019) (seriál)
Horimija: Piece (2023) (seriál)
Hiromi Igaraši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Fate/Zero (2011) (seriál)
Kaičó wa Maid-sama! (2010) (seriál)
Tomohito Takacuka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Oši no ko (2023) (seriál)
Honzuki no gekokudžó: Šišo ni naru tame ni wa šudan o erande iraremasen (2019) (seriál)
Jowamuši pedal (2013) (seriál)
Aika Kobajaši
Japonsko
Jóhei Azakami
Japonsko
Najlepšie seriály:
Bočči the Rock! (2022) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
No Game, No Life (2014) (seriál)
Ikkjú Džuku
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Psycho-Pass (2012) (seriál)