Witch Hunter Robin
Japonsko,
2002, 25 min
Scenár:
Hiroaki KitadžimaHudba:
Taku IwasakiHrajú:
Akeno Watanabe, Takuma Takewaka, Džun Fukujama, Kaho Kóda, Mahito Óba, Kjóko Hikami, Hiro Júki, Mičihiro Ikemizu, Hirotaka Nagai, Myu, Kanako Tateno, Morija Endó, Hiroaki Išikawa, Masahito JabeHrajú
Akeno Watanabe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Takuma Takewaka
Najlepšie seriály:
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Seirei no moribito (2007) (seriál)
Eikoku koi monogatari Emma (2005) (seriál)
Džun Fukujama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Kaho Kóda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Wolf's Rain (2003) (seriál)
Mahito Óba
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Piece (1999) (seriál) - rozprávač
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)
Slam Dunk (1993) (seriál)
Kjóko Hikami
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Hiro Júki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (seriál)
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Mičihiro Ikemizu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hvězdný erb (1999) (seriál)
Saint seija (1986) (seriál)
Hirotaka Nagai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gokudó-kun man'júki (1999) (seriál)
Witch Hunter Robin (2002) (seriál)
Myu
Najlepšie seriály:
Mahoromatic: Automatic Maiden (2001) (seriál)
Witch Hunter Robin (2002) (seriál)
Spiral: Suiri no kizuna (2002) (seriál)
Kanako Tateno
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Piece (1999) (seriál)
Ergo Proxy (2006) (seriál)
Kanon (2002) (seriál)
Morija Endó
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Piece (1999) (seriál)
Bakumacu kikansecu: Iro wa nioedo (2006) (seriál)
Witch Hunter Robin (2002) (seriál)
Hiroaki Išikawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Trigun (1998) (seriál)
Last Exile (2003) (seriál)
Serial Experiments: Lain (1998) (seriál)
Masahito Jabe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Mušiši (2005) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)