Recenzie (4 351)
Had (2021) (seriál)
Mimořádně povedený, vkusně natočený seriál.
Kalifát (2020) (seriál)
Snímek, ze kterého jde strach. Strach z hlouposti, bezcitnosti, fanatismu a zaslepenosti. Velmi poučné, zejména když si člověk uvědomí, že pravdivé. Pátou * jsem nedal jen kvůli několika nelogičnostem a přitažením za vlasy ve scénáři.
Odrazy (2016)
Podobných filmů už bylo natočeno, zdá se mi, už trochu moc, zejména, zejména těch, co jsou si šechny podobné. Nějak mne to emočně minulo. Chvílemi mi to připadalo až nudné, v každém případě studené. Nicméně klobou dolů před Bogusławem Lindou.
Bullet Train (2022)
Po několka minutách mě to přestalo baavit. Měl jsem dojem, že se filmaři víc předvádějí, než by mi něco chtěli sdělit.
Na krok od neba (2011) (seriál)
Hlouipoučké příběhy hrané herci, z nichž nejslabší je Terence Hill. Nejpovedenější na celém seriálu jsou Alpy.
Pluk mizerů (2022) (seriál)
Moc nepátrám po historické aiutentičnosti, nepochybně je s ní seriál na štíru. Ale kouká se na to nádherně.
Na prach sa obrátiš (2022)
Film prostinký jako život.A stejně silný.
Ninjababy (2021)
Poctivě upřímný film o právu nemít dítě, stejně jak o odpovědnosti za ně, o rasismu, přátelství, toleranci.
Il Boemo (2022)
Jakoby autoři chtěli víc, než čeho jsou schopni. Chvílemi krotké porno, chvílemi zadumaná filozofie bez myšlenky, chvílemi k nepřečkání ztdlouhavé. Hudba -fajn, ale sama to neutáhnoe.
Praha stověžatá (2016) (divadelný záznam)
Kdyby neexistovalo Českí nebe a kdyby to nebyo tak chaotické, líbilo by se mi to víc.