Recenzie (4 350)
Slepý muž, který neviděl Titanic (2021)
Jakoby dva filmy v polovině ne zrovna podařeně slepené dohromady.
Julia (2022) (seriál)
Částečně sladkobolné, částečně naivní, částečně malebné. Jako kratochvíle to docela funguje.
Krásne bytosti (2022)
Parta kluků, která se půl filmu chová jako kreténi, až se na to nedá koukat a v druhé půli spěje k předem jasné katarzi tak pomalu, až má jeden potíže neusnout.
A čo ďalej, Baltazár (1966)
Fiilm o lidské hlouposti a zlomyslnosti promítaný na plátně oslího života.
Film o životě (2021)
Věru film o životě. Pravdivý a uvěřitelný. Jakobych s nimi, s herci, režisérem, scénáristou, byl na plátně.
Její komorník (1936)
Na dobu svého vzniku mimořádně povedená, byť chvílemi až příliš ječená komedie. Exceluje zejména William Powell.
Veľa šťastia, pán Veľký (2022)
Je totakové krotké povídání o sexu. Nijak zvlášť nevzruší, nijak zvlášť to není vtipné, nijak zvlášť ani dramatické. Nijak zvlášť to však ani ničemu nevadí.
Jan Žižka (2022)
Lidičky, to je tak pitomé, až je našinci stydno. Udělat z Jana Žižky kýčovité love story prokládané potoky krve a co nejvynalézavějji natočených smrtí, to je opravdu kumšt. Jednu hvězdu přidávám jen kvůli svému pochybnému vlastenectví, že se Amaeričané rozhodli investovat do českého námětu.
Marshall (2017)
Mohlo by se zdát, že je to jen další variace na ohrané téma diskriminace černochů na jihu Spojených států. A trochu ano. Ale ořáběh je chytře vystavěný, herci jsou výteční, napětí se konzistentně zvyšuje..., těžko se od toho odchází.
Zúčtování (1973)
Nepříliš dobře zahrané, předvídatelné, neobratné, byť western.