Posledné recenzie (523)
Luskáčik a štyri kráľovstvá (2018)
Nečekaně dobré!
Buzz Lightyear (2022)
Rakeťák je - pro mě překvapivě - více sci-fi než detský film. V kině jsem se tudíž bavil víc než dcera. I když Sox je samozřejmě skvělej.
Smradi (2022)
Liška je super
Posledný denníček (4)
...
kdo by si pomyslel,
že...
...