Recenzie (1 055)
Sám doma (1990)
vypnutí mozku a jen se chechtat, občas to pomůže
Big Lebowski (1998)
drž hubu donie a míchaný nápoj kterej se mnou zacloumal
V žáru královské lásky (1990)
hodně zvláštní dílo
Pokoj (2003)
jednu za snahu ale nechápu nic
Život je krásny (1997)
trochu mi to přijde jako omluva generacím, které nezažili fašistickou itálii, beno je slušnej herec ale do hajzlu to téma, mně to zkrátka vadí
Statočné srdce (1995)
já nevím, asi mně nejvíc vadí ta délka, to je můj věčný dotaz a kolikrát to už vyšlo, dva filmy, ale stejně mně to moc nebralo, není to pro mně v top ale zpracování beru
Neľútostný súboj (1995)
mann umí, obsazení brilantní, joo proč né
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
hrdinští psanci starého západu, no hrdinové rozhodně né, ale za ten konec jednu na vrchol
Vyšší princip (1960)
temná doba a film natočený v další temnotě, ale výborný výkon herců to donesl až tam kde tady na CSFD je
Obecná škola (1991)
prostě potřebují vzor za každou cenu, nej hlášky pana herce Hrušínského jakožto ředetelé