Recenzie (1 052)
Blue Beetle (2023)
mexikáni mají už taky svého superhrdimu, a je to dobrej blb, ty vole to byla hrůza, nemožný dialogy, délka a výkony herců, protě je to tak, tyhle filmy jdou do kopru a těžce, modrej blb je toho důkazem, 1/10% za suzan
Dračí život Bruce Lee (1993)
už je to nějakej pátek co jsem to viděl poprvé, ale je to takové divné celkově rozhárané, proste 3/55%
Temná Sklizeň (2023)
jednu za námět, ale jinak ty vole to byla kravina na třetí
Surfistka (2011)
je to podle skutečnosti a vůle přežít zde vítězí, ale bohužel nadevším tím se vznáší až moc vtíravej scénář, vyloženě pro milovníky serfu
Saw X (2023)
myslel že to bude návrat k prvním dílům, ale nejní, scénář je prakticky zmatlanej z ostatních, nepomohla tomu ani norská milf, moc hezký stvoření, ani tobin,film působí děsně rozháraně, spíš krev než psycho
Fotři (2023)
docela jsem se nudil, absolutně mně to nebavilo, nějak mi to nezapadalo do sebe, takový rozháraný, jednou stačilo
Ostrov (2023)
pro mně překvapení, plodkovou mám rád, langy umí taky, dát je do kupy, dobrej nápad
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
bál jsem se té délky ale musím uznat, že je to dost dobrý, člověk se nenudí, pořád se něco děje, jo uvidíme jak druhej díl
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
E.A.POE, mistr napětí kdyby to viděl tak by se zvrátil, prakticky je to dort uvařený pejskem s kočičkou, prostě splácanina z několika povídek, to mně prostě vadilo nejvíc, nej je určitě poslední díl a za něj ta jedna, ponurost leda tak v potemělých scánách, napětí tak maximálně kdybych olíznul zásuvku, herecký výkony od profíků jsou na zvracení, škoda
Těla (2023) (seriál)
řízení času a hodně zvratů, to je plus tohodle séroše, vo multikulti jebem ti dušu, se zmiňovat nebudu, ale bohužel to tentokrát nevyšlo, moc natahované a to sakra vadí, šest dílů by bylo ažaž, herecký výkony slušný, hudba tak napůl, výprava to samý, skouknout se to dá, ale za mně asi jen jednou a dost, 3/50%