Recenzie (1 052)
Kráčajúca skala (2004)
tisíckrát omletej scénář, tentokrát ušit na na míru rockovi, a to je všechno,2/35%
Expedícia: Džungla (2021)
příběh je hezkej, ale ani krásná emilka tomu nepomohla, film se snaží udržet diváka za každou cenu v napětí, které se bohužel promění v nudu, místo rocka to mohl zahrát kdokoliv kdo to jen trochu umí, ono mi připadalo, že ho to nebaví, jedna navíc za toho bráchu, 2/35%
Jumanji: Ďalší level (2019)
ale ale, nějak se to celý zvrhlo, zbytečné natahování scén, trikově na blití, dialogy prázdné a nic neříkající, těžkej ústup,2/30%
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
no když už jedu tak dál, má to spád a člověk se nenudí, hodně dobrej výběr herců, takovej krásně nesourodej, zkrátka každej jsme nějakej,4/70%
Jumanji (1995)
tomu já říkám rodinný film, škoda že to robin zabalil,4/80%
Zločin (2014) (seriál)
poláci uměj ale když chtějí, tohle je dost o hovně a to doslova, výkony herců nic přesvědčivého, náměty chabé u obou sérií, jediný pozitivum jsou 3 díly na každou řadu a proto,1/20%
Trojuholník smútku (2022)
na můj vkus moc zdlouhavé, některý scény jsou fakt dost dobrý ale nějak se mi z toho vytratila ucelenost, faktem a přínosem toho filmu je to, že když jsi bohatej parchant tak si zmrd na vždy, a to že tě prastará filipínka nutí jí protahovat komín za jídlo, mluví o síle charakteru blba, 2/40%
The Last Voyage of the Demeter (2023)
multikulti, zapoměňte bílí prostě v dnešní době nepřežívají, až moc dlouhý a místama nudný, tohle fakt né, jedna zatriky a muziku
Ahsoka - Časť tretia: Čas na odlet (2023) (epizóda)
střílečka celou dobu a to je vše
One Piece (2023) (seriál)
toto není recenze, nedokoukal jsem ani do půli první díl, tohle opravdu žánr pro težký fans této kultury, ale většina z nich je spokojená dle procent, tak si to užijte, pro mně to nejni