Recenzie (1 052)
Nikto ťa nezachráni (2023)
docela to ušlo, mimoni by zkrátka ženskou která má svůj měsíční, pravidelný cyklus návalů všeho druhu, měli nechat na pokoji, trochu to mrví ten konec,3/60%
Špión, ktorý ma dostal (2018)
lehce nadprůměrná komedie, dvě baby a mila obzvlášť, trochu té špionáže, docela dlouhá česká stopa, dal bych tři ale za tu přenosilku 4/65%
Ahsoka - Časť šiesta: Veľmi, veľmi ďaleko (2023) (epizóda)
slabší díl opět, fakt je ten, že se našli ztracení, ale nic víc, možná v tom někdo něco vidí ale to by tam to něco muselo být
V zemi (2021)
no bejt sjetej LSD tak bych to možná pochopil, takhle ale kde nic tu nic
Vražda Murdaughových: Skandál na jihu (2023) (seriál)
kecy a furt kecy, vše by se s přehledem vešlo do hodiny a půl, zbohatlickej parchant a ona hloupá? přijde mi to dost přitažený za vlasy, určitě jí zabil a nebyla sama, a hovno se stalo, o tom je tenhle dokument, 1/20%
Mortal Kombat (2021)
no já jsem vyloženě nasjanej, kravina plná přiblblejch dialogů, komik, napůl šikmej, úplně šikmej a silná bloncka, no v podprdě určitě a jeden bleskoun, děj žádnej, starší verze měla aspoň něco a dobrej hudební doprovod, 1/10% za snahu
Mars útočí! (1996)
úžasní emzáci s krásnou SS výslovností, béčko které se s ničím moc nemaže, komedie dosti dobrá,4/80%
Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej (2016)
takhle dojebat tak krásnou fantasy v její knižní podobě, je vidět že to jde, od tima je to ale kujva nečekané, vizuál ale dobrej, 1/15%
Maxine (2022) (seriál)
takoví normální podivíni a smrt dvou holčin, plusem jsou tři díly, cekově je to rozhárané a podle mně špatně provedené, místama dost nudné,2/40%
Cez palubu (1987)
je jen málo komedií, kterej dám plnou palbu, ale tohle dílko si zaslouží, a i když je už starší, má furt něco do sebe, navíc goldie s kurtem podle mně hráli s radostí, 5/85%