Recenzie (1 052)
Podpaľačka (2022)
ty vole chudák King, slátanina s debilníma hercema, remake kterej se nepovedl a to sakra že ne
Ted Bundy: Diabol s ľudskou tvárou (2019)
film sedí s fakty to je ale tak všechno, efrona nemusím, přijde mi jako pablb a hraje dosti toporně, na to kolik se točí krváků je v tomhle snímku, jaksi hlucho, zkrátka jsou lepší snímky
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
první dva díly parádní jízda
Sexmisia (1983)
můj první nepřístupnej film, bylo mi 13 a kus, řádná komedie s lehkou sci-fi zápletkou, dodnes si jí rád pouštím
Jan Žižka (2022)
nojo no americkej styl se na filmu prostě tvrdě podepsal, herci možná dobrý, sofinka je fajn, bojovou scénu dojebeme dýmovnicema, což je z některej záběrů sakra vidět, plavba pod vodou při útěku je jak vystřižená z Vikingů(s Banderasem), myšlenka husitství jaksi nexistuje, je nahrazena násilím a láskou, holt ten kaskadér, měl zůstat u svýho řemesla a né dojebat nejslavnější období naší země, tohle fakt ne
Noční zuby (2021)
toto no proto 1
Zombieland: Rana istoty (2019)
trochu pokles směr dolů, dobrá alergická reakce
Mrtví a neklidní (2013)
romance alá zombie, nejni to zlý a vlastně to ukazuje, že láska je velká čarodějka, za hudbu hvězda navíc
Čas čarodejníc (2018) (seriál)
hodně dobře zpracovaná knižní předloha vyšperkovaná terezkou, sjel jsem to najednou a to ten zážitek jen vyšperkovalo
Symptom Pandorum (2009)
sci-fi jízda s úžasným náznakem hororu