Posledné recenzie (39)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
27 let!!!! Je to starý 27 let a taková kvalita! Celej seriál je vytvořenej jako vzpomínky "normálního" života BERSERKA Gutse - numero uno killera co se od mala učí zacházet smečem, kterej je větší než on sám, protože prostě život je boj. Celý anime je postavený na jednoduchý kresbě, která je ale naprosto super. Hudba dosti poutavá, atmoška se kolikrát dala opravdu krájet, postavy a hlavně celkově jejich charaktery a vzájemný vazby.... pěkné, pěkné, pěkné! Příběh peak, následování vůdce Grifitha a jeho životního snu společně s cpt. Cascou a celou skupinou žoldáků Jestřába... jakože líbilo se a hodně, po tom konci chce člověk mnohem víc. Doporučujuu :)
Ókami to kóšinrjó (2008) (seriál)
Již od prvních dílů mě anime dostalo do téměř stejnýho vibu jako Frieren a to z jednoduchýho důvodu - prakticky nic se v tom neděje :D. Nebo tedy spíš děje, ale je to takovým odpočinkovým, na volno puštěným a poklidným tempem. Hlavní dívčí postava je navíc vlčí bohyně v těle člověka, s vlčíma ušima a ocasem... co víc potřebuje anime fanoušek. Bylo příjemný sledovat vývin toho romantickýho vztahu/nevztahu mezi hlavními postavami, ještě k tomu postavený okolo takový banality, jako je obchod se surovinami, což je tu na druhou stranu teda dost suprově zpracovaný. Jediný, co bych tomu vytkl je krátká délka (manga má tuším mnohem víc částí) a zpracování druhé série. V první sérii se krásně rozvine vývin vztahu a divák očekává nějaké větší vyvrcholení ve druhé sérii. Druhá série se ale odehrává na severu země, v zimě, a podle toho je to taky tak zpracovaný. Většinově ponurá atmosféra a zima, která z toho byla cítit mě od toho pak ke konci už trochu odrazovala. Poslední díl byl ale pořád docela... juicy :) 75 %.
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Na Frieren je výborný, že nemá prakticky žádný mínusy. Tohle anime bych zařadil mezi jedno z nejvíc "na chill". Solid oddechovka od posledních přefightovaných strop animes (Jujutsu, Solo Leveling, Chainsaw, Demon Slayer, AoT...). Seriál mě dokonce dokopal i do mangy, takže asi takovej dopad má tohle super dílo. Je to jak sledovat hodně povedený DnD s neustálým náhledem do fungování minulé družiny (hlavně teda vztahu Himmela s Frieren...). Hlavně je super, že se tam dost dílů prakticky nic neděje, ale právě to je na tom to skvělý. Další věc, která mě dost zaujala jsou ty postavy, protože VŠECHNY do toho světa neskutečně fitujou. Na žebříček oblíbenosti se posledními díly zařadili i ostatní "vedlejší" postavy ze zkoušky mágů. Jediná škoda je, že Stark (možná hlavně teda Stark v kombinaci s Fern... :) ) kvůli tý zkoušce nedostal na konci první série tolik prostoru, ale to je opravdu jedinej mínus. Za mě jasný místo v top five animes.
Posledný denníček (1)
Anime progress LIST
Nooo už se mi to začíná nějak hromadit a chci si tak nějak udělat pořádek v tom, co jsem už viděl, jaký tomu dávám celkový hodnocení, rozdělit na žánry, udělat žebříčky atd... Anyway to budu postupně updatit oproti ostatnim anime - už jsem poslouchal, jak mam to hodnocení na**vno, chillout jsem NA ZAČÁTKU :D
Moje aktuální top 5 animes
Právě sleduju:
Shonen
Violet Evergarden - 95%
Sosó no Frieren - 95%
Seven Deadly Sins - 90%
Hunter x Hunter - 80%
Black bullet - 80%
Demon slayer - 75%
Spice and Wolf (2008/9) - 75%
Goblin Slayer - 60%
Kaizoku Ódžo - 25%
Shonen dark
Attack on titan - 99%
Akame ga kill! - 95%
Jujutsu kaisen - 95%
Kenpú denki Berserk - 90%
Chainsaw Man - 90%
Hell's paradise - 80%
Ečči
Nazo no Kanojo X - 90%
Monster musume no iru ničidžó - 90%
Domestic no kanojo - 85%
Komi neumí komunikovat - 85%
Kuzu no honkai - 85%
Cupid's Chocolates - 50%
School Days - 30%
Fightning
Kengan Ashura - 98%
One Punch Man - 85%
Hanma Baki - 80%
Baki - 80%
Vivid Strike! - 35%
Horror
Death Note - 75%
Another - 60%
Dororo - 10%
Shonen Isekai
Made in Abyss - 90%
The Eminence in shadow - 80%
Angel Beats! - 60%
Anime filmy
Princess Mononoke - 99%
Kimi no na wa. - 95%
Tenki no ko - 95%
5 centimetrů za sekundu - 95%
Belle - 90%
Koe no katači - 70%
Zahrada slov - 60%
Howlův kráčející hrad - 55%