Recenzie (2 057)
Gordon Ramsay: Do neznáma - Jihoafrická divočina (2020) (epizóda)
Gordonův (oprávněný) strach z hrochů (prezentovaný hlavně při závěrečném vaření) je tím, co dodává této epizodě neodolatelný šmak.
Deti Nagana (2023)
Kdybysme v Naganu hráli hokej tak, jak to Pánek natočil, moc daleko nedojdeme. Na českou ligu to ale zřejmě stačí.
Mafia Mamma (2023)
"Je mi čtyřicet."
Volha - BALBA (2023) (epizóda)
Tři hvězdy jenom z úcty k povedeným předešlým dílům, jinak slabá epizoda, takže je vlastně dobře, že to končí.
Agrometal - Soutěž (2023) (epizóda)
Nejmladší z rodu Hrušínských začal jako herec Discopříběhem a končí (?) jako scénárista Agrometalem. Zajímavý oblouk, i když malinko bez vyvrcholení.
Pinball: The Man Who Saved the Game (2022)
Ne tak dobrý jako Tetris (2023), ale pořád slušný a zábavný.
Jak jsem se stal gangsterem (2019)
Glorifikace gangstas v polském provedení. Takže výsledek je o dost lepší, než na co by se kdy (s velkou pravděpodobností) zmohli Češi, ale o dost pozadu za prací nejlepšího režiséra v daném ranku. A ta zaperdelena polština drsňáckýmu výrazu fakt nepomáhá, i když to samozřejmě není ničí vina.
Volha - HULIZA (2023) (epizóda)
Švejk v časech normalizace.
A potom prišla láska... (2022)
Velmi příjemné neodrhovské pojetí.
Pongo Calling (2022)
Výborný dokument s hlavním hrdinou, který okamžitě přiroste k srdci.