Recenzie (954)
Luther - Season 3 (2013) (séria)
Rozjezd lepší než 2. série, ale poslední 2 díly slabší, plné absurdit a nesmyslů.
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Jdu proti proudu, ale za mě byla jednička strašná sračka a naopak dvojka mě bavila celou dobu. Škoda opakovaných klišé a 4x one second to death, ale jinak překvapení a lepší 3*
On sa bojí (2023)
Generátor náhodných divných a psycho scén, navíc s nekonečnou délkou.
Expendables 4 (2023)
Film s rozpočtem 100mega a má tak laciné až vyloženě odporné efekty, že vypadá hůř než kdejaké béčko a céčko na Netflixu.
Matematika zločinu (2023) (seriál)
Na české poměry kvalitní počin, ale spíše bych uvítal celovečerák. Zde byla spousta zbytečných scén a konverzací.
Slavné historky zbojnické (1985) (seriál)
Skvělé herecké obsazení a pár odhalených koziček českých hereček, ale jinak slabota. Nepůsobí to reálně, ale spíše hodně amatérsky, naivně až trapně. Bavil mě pouze Jan Jiří Grasel.
Luther - Season 1 (2010) (séria)
Velmi dobrá a temná krimi. Za preplacane finále ubiram jednu *. Skvělý Elba a Ruth Wilson.
Luther - Season 2 (2011) (séria)
Dějová linka s mladou kurvou a vydíráním Luthera je nesmyslná a nelogicka. Drsný polda, ktery se jinak s nikým nemaze, se necha vydírat a propichnout ruku hřebíkem. Nelogicnosti je plná serie, oproti té první. Sráží to celkové hodnocení. A závěr cele série? Absurdní bez špetky logicnosti.
Luther - Episode 2 (2011) (epizóda)
Smysl to moc nedává, spousta klišé a už se z toho vytrácí taková ta realistická surovost. Jak děti dostal do dodávky aniž by se rozutkli? Proč z dodavky utekl jenom jeden. Jak to že je Luther na místě vždycky jako první i když se tam.sjíždí všechny hlídky?
Mavka: Strážkyňa lesa (2022)
Solidní animák. Pěkně barevná animace, děj ale dost předvídatelný, místy nesmyslný a naivní. Slabší 3*.