Recenzie (953)
Jedeme na teambuilding (2023)
Je to hrozná blbost, ale rychle to uteklo a místy jsem se zasmál, takže 2* si to zaslouží.
South Park: Joining the Panderverse (2023) (TV film)
Vtipe, vylez!
Most - Season 2 (2013) (séria)
Bavilo mě to o trochu více než první série, takže slabší 4*.
Most - Season 1 (2011) (séria)
Policejní logika pokulhává, dost hluchých míst. Ale postavy mě baví a místy je to strhující.
Nabídka (2022) (seriál)
Zajímavý seriál na základě skutečnosti. Bohužel dost rozvleklé a tím pádem místy nudné. Lepší 3*
Imawa no kuni no Alice (2020) (seriál)
Skvělé díly (hlavně logické hry) střídají slabší, nudnější a hlavně hloupé, proto jenom 3*
Česko na grilu (2024) (relácia)
Úplně špatně to není, ale oproti Mastersefovi je to nudné a ti lidi vůbec neumí vařit. Nechápu, proč tam jsou ti moderátoři, jsou akorát trapni .
Táta v nesnázích (2023) (seriál)
Překvapivě dobrý seriál, na poměry TV Nova dokonce skvělý. Dýchá z toho taková příjemná atmosféra, jakou jsem vnímal naposledy v první sérii Osady. Pechlát výborný, role mu sedí, aby ne když sám má 4 vlastní dcery .
Betlehemské svetlo (2022)
Velká slabota, objetivně spíše na 1*, ale za nahou Terezu Ramba teda jednu hvězdu přídám.
Nemé tajomstvá (2023)
V první polovině jsem 3x usnul, zbytečně natahované.