Recenzie (939)
Nabídka (2022) (seriál)
Zajímavý seriál na základě skutečnosti. Bohužel dost rozvleklé a tím pádem místy nudné. Lepší 3*
Imawa no kuni no Alice (2020) (seriál)
Skvělé díly (hlavně logické hry) střídají slabší, nudnější a hlavně hloupé, proto jenom 3*
Česko na grilu (2024) (relácia)
Úplně špatně to není, ale oproti Mastersefovi je to nudné a ti lidi vůbec neumí vařit. Nechápu, proč tam jsou ti moderátoři, jsou akorát trapni .
Táta v nesnázích (2023) (seriál)
Překvapivě dobrý seriál, na poměry TV Nova dokonce skvělý. Dýchá z toho taková příjemná atmosféra, jakou jsem vnímal naposledy v první sérii Osady. Pechlát výborný, role mu sedí, aby ne když sám má 4 vlastní dcery .
Betlehemské svetlo (2022)
Velká slabota, objetivně spíše na 1*, ale za nahou Terezu Ramba teda jednu hvězdu přídám.
Nemé tajomstvá (2023)
V první polovině jsem 3x usnul, zbytečně natahované.
Prišla v noci (2023)
První půlka bavila, druhá prudila.
The Beekeeper (2024)
První půl hodina skvělá, nekompromisní. Poté to začne padat do absurdna a procházka Bílým domem je hodně naivní. Celkově mě to ale bavilo.
Zdivočelá země - Série 1 (1997) (séria)
Celkově skvělý seriál, něco podobného se už asi nepodaří natočit. O seriálu jsem slyšel už dávno, ale podle upoutávek to vypadalo, že je to všechno o koních, které nemám rád a tak jsem se mu vyhýbal. Ale koně jsou pouze pojítko celého seriálu. První díl mě nebavil, ale potom mě to chytlo a vše skouknuto během pár týdnů. Doporučuji všem, kteří chtějí vědět něco o komunismu. Geniální melodie podkresluje skvělý seriál, který sráží hlavně místy naivní a nesmyslný děj.
Zdivočelá země - Série 4 (2012) (séria)
4. série jednoznačně nejhorší. Hodně nastavovaný děj, místy nesmyslný až absurdní (např. celé dějová linka se soškou). Závěrečné titulky mě dojaly, celkově 3*