Recenzie (954)
Za sklom - Season 2 (2017) (séria)
Lepší než první série, napínavé od začátku do konce.
Za sklom - Season 3 (2019) (séria)
Hloupý závěr pokazil jinak perfektní 3. sérii.
Maestro (2023)
Nuuuda
Za sklom - Season 1 (2016) (séria)
Příjemný krimiseriál s kvalitním herním obsazením. Na pomezí 3-4*
Divadelní tábor (2023)
Příšerná filmařina. Na tu rozklepanou kameru se nedá koukat a střih taky děsný.
Nech svět světem (2023)
Skvělý mysteriozní thriller jako od Shyamalana. Výborná hudba a kamera, při rozumnější délce mohl být plný počet.
K zemi hleď! (2021)
Vtipná satirická komedie, ale s příliš absurdním chováním některých postav a přetaženou délkou. Lepší 3*
Tomáš a Diana - Season 1 (2023) (séria)
Scénky až příliš krátké, ale některé dost vtipné. Chemie mezi Maštalírem a Mórovou funguje skvěle, celkově průměrná zábava pro nenáročné.
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Pěkně natočeno, hezká hudba, ale bohužel dost pomalé tempo a hodně zdlouhavé. Po druhé bych to určitě nesledoval, 3,5h jsou opravdu moc.
Až po uši - Série 1 (2014) (séria)
Příjemná romantická komedie s kvalitní režií (až na ty přihlouplé zrychlené záběry), skvělým obsazením a pěknou hudbou.