Recenzie (953)
Keď príde kocúr (1963)
Po umělecké stránce geniální dílo. Ale co se týká zábavy, je to slabší.
Pytlákova schovanka aneb Šlechetný milionář (1949)
Nic geniálního jsem ve filmu nenašel i délka mi přišla přepálená. S vysokým hodnocením se neztotoznuji, slabší 3*
Suspiria (1977)
Celé je to divné, dějové slabé a chování postav příšerné. Celá atmosféra vytvářena hudbou, která mě vyloženě vadila, stejně tak divná barva krve. Jediné co bych velmi pochválil je perfektní kamera. Celkově zklamání.
Tully (2018)
Perfektní výkon Charlie, která roli ztvárnila přirozeně, jako by hrála sama sebe. Přitom sama žádné vlastní děti nemá, jenom adoptovane. Zaslouzila by si ominaci na Oskara. Samotný konec filmu mě docela zklamal, nějak mi do toho nezapadal, celkově tak film moc smysl nedává.
Calibre (2018)
Tuctova zapletka viděná už 100x mě nudila. Poslední půlhodina mě ale bavila, takže hodnocení zvyšuji.
Mandy: Kult pomsty (2018)
Úděsný film, který snad ani nelze dokoukat. Kdo přežije první hodinu, dočká se i nějaké akce s Cagen, já to ale nejsem, nepřežil jsem. Po tomto film u mě Cage skončil, na takové sracky koukat už nehodlám.
Darc (2018)
Drsný béčkový thriller, který mě velmi bavil. Hodnocení snižuji za prumermou režii a hlavně občasné hloupé chování postav.
Debbina 8 (2018)
Příběh i provedení loupeze bylo velmi naivní. Vyšetřovatel pojišťovny perfektní a s ním přišel i vtip.
Námluvy komtesy Gladioly aneb Přistání ve skleníku (1970) (TV film)
Nuda a k tomu otravný karaoke zpěv.
Poslední muž (1934)
Já raději Marvana. Ono když sotva třicátník Haas hraje starého profesora, je to divné.