Recenzie (953)
Equalizer 2 (2018)
Hodně pomalé tempo vyprávění, spousta zbytečných scén, např.dedek snažící se získat obraz a najít příbuznou. Hlavni dějová linka není moc vysvětlena, občas pár hlouposti ve scénáři. Chválím režii, která je velmi dobrá s pár dobrých nápady.
Chata na predaj (2018)
Docela nuda. Nechápu, proč je to označeno jako komedie, když tam nic vtipného nebylo.
Jde si pro nás noc (2018)
Nulový příběh a celkově hloupý scénář. Je to jenom o krvavých (někdy až nechutných) bitkách, které ale časem, vzhledem k délce filmu, začnou nudit.
22 míľ (2018)
Přeplácaný scénář, místy až nesmyslný. Vrthnu do doma, zadrzim zločince a ani jim nedám pouta, podobných stupidit je plno. Střih úděsný, režie průměrná, prostě celkové zpracování špatné, což bych od Berga nečekal. Hlavni hrdina má takové chování, že by ho na hodinu vyrazili.
Apostle (2018)
Zbytečné dlouhé a ne moc dobře natočeno. Napínavá atmosfera chybí, do děje mě to nevtahlo a chvílemi jsem čekal až to skončí. Film celkově nedává moc smysl. Zklamání.
Anjel pomsty (2018)
100x viděné, spousta klišé, ale nenudil jsem se. Z celkového pohledu pohledu slabší 3*
Pátranie (2018)
Nepamatuji, kdy naposledy jsem viděl tak originální ztvárnění filmu. Scénář navíc velmi dobře promyšlený s absencí stupidit. Všem doporučuji.
Oznamuje sa láskam vašim (1988)
Závěr dechberouci, ale celkově za 3.
Mníška (2018)
Horší než Conjuring, ale pořád dobrá hororová zábava. Lepší 3*
Král a žena (1967) (TV film)
Moc krátké