Posledné recenzie (3 567)
Romance po irsku (2020)
Nebudu zapírat, že si mě film nalákal především svým názvem, neb Wild Mountain Thyme řadím mezi své nejoblíbenější irské písně a obecně považuji za jednu z nejkrásnějších melodií vůbec. A kromě toho i to samotné neskutečně fotogenické Irsko s krásnou krajinou, plné svérázných lidí a běžných, leč osobitých příběhů obyčejných lidí, které mě tak přitahuje. To částečně pasuje i na tenhle film, akorát s tím rozdílem, že tady prakticky všechno začne postupem času strašně suštit papírem. Divadelní původ nečpí jenom z dialogů, ale i z hereckých výkonů. Je to divný film. Po formální stránce od obrazové stránky až po styl titulků na jednu stranu elegantní, krásný, až soapkoidní, ale taky zároveň s každou další minutou víc a víc quirky. Will Ye Go, Lassie, Go tam ale zazní a nejen jednou, takže v tomto ohledu částečně saved.
Mníška 2 (2023)
Hezky vypadající rutina s fajn atmosférou, kterou dotváří zejména prostředí. Když pominu strach z přicházejících jump scarů, nebál jsem se ale ani na minutu, což je u hororu trochu problém. Ve druhé polovině se to překlopí skoro až v temné survival fantasy, kde je ústřední boss na jednu stranu totálně overpowered hovado, co probouzí všechno mrtvé v okolí, ale hlavní postavy mají naštěstí plot armor, takže je jen tak někdo lusknutím prstu rozsračkovat nemůže. Blbé, ale v této fázi celkem zábavné.
Most Dangerous Game - New York (2023) (séria)
Quibi zdechlo dřív než se stihlo pořádně rozjet, ale přesto vyprodukovalo pár zajímavých "miniseriálů". Jedním z nich byla i "minisérie" Most Dangerous Game, kterou jsem považoval za uzavřenou. A najednou, z ničeho nic, po třech letech byla k mému příjemnému překvapení v tichosti pod jinou platformou vyprodukována a distribuována i dvojka. Opět fajn béčkový akčňák s vděčným námětem, ale zároveň nic světoborného nebo nedejbohům propracovaného. Hodně to táhne Christoph Waltz a jeho charisma.