Posledné recenzie (233)
Princ mamáčik (2022)
Na jednu stranu nevšední pohádka s docela povedenými hororovými scénami (duch, setkání se Smrtí) a vlastně ani ne úplně špatným příběhem. Na druhou stranu bylo mnoho scén zbytečně natažených (například ty s totálně otravnými a uřvanými čarodějnicemi, které šišlaly tak, že jsem nerozuměl tak půlku replik), takže se pohádka dost táhla a nedržela při sobě. Vlastně ani nevím jak hodnotit, jsou to takové silnější 2*. Osobně by mi asi více sedlo, kdyby se Budař držel spíš hororovějšího pojetí, čímž by nás uchránil od trapných čarodějnic.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Jako má to pár svých momentů a nápadů, u kterých jsem se chvílemi bavil. Jinak je to ale strašný maglajz, u kterého bolely i dialogy. Škoda, tenhle žánr mám rád a dokonce bych i řekl, že tam lze najít ždibec potenciálu, ale když je u kormidla takové vemeno, asi to fungovat nemůže.
Dungeons & Dragons: Česť zlodejov (2023)
Prostě musím dát plný počet už jen pro to, že se konečně někdo odvážil takovým způsobem vkročit do světa, ve kterém jsem žil prakticky celou první dekádu tohoto tisíciletí. A nejenom to nepokazit, ale ještě z toho udělat jeden z nejlepších popcornových snímků od prvních Strážců galaxie a zároveň nejlepší fantasy od Pána Prstenů.