Posledné recenzie (125)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Tento film má začátek a konec. Prostředek, kde by proběhl nějaký vývoj postav, se asi nechává do Snyder Cutu. Debilita s pár cool záběry.
Angels of Death (2021) (seriál)
Konečně něco pořádného ze 40K a že to tentokrát stojí za to. Škoda slabšího sound designu, vizuálně je to poezie.
Hawkeye (2021) (seriál)
Po opětovném zhlédnutí Avengers Infinity War & Endgame jsem překonal zcela nudnou banalitu prvních dvou dílů a i přes dementní scénář to zvládl dokoukat. Nakonec aspoň vztah Clinta s Kate je poměrně příjemným ke sledování. Spoiler - Hvězda navíc za Florence Pugh.