Posledné recenzie (3 547)
Z jiného světa (2021) (seriál)
Goosebumps v seriálové verzi. Variace na Krajní meze nebo Black Mirror chcete-li, ve verzi pro děcka. Antologická minisérie, kde každá povídka má zhruba 25 minut a dohromady to není o moc delší než nějaký dlouhý film. Nejlepší díly: My Monster, The Treehouse
Bod obnovy (2023)
Působí to sice jako sci-fi béčko, ale jako sakra dobré sci-fi béčko západního střihu. A přesto v rámci žánru neokoukaném prostředí střední Evropy a s velice přízemní detektivní zápletkou. Skvělý design, parádní práce s kamerou i celkovou náladou, dobrá režie i herecké výkony, skvělá hudba (i když ta úplně nejlepší práce s hudbou byla už v traileru). Jedinou výtku bych směřoval k nehodící se závěrečné titulkové skladbě, která spolehlivě zabila celou atmosféru. A kromě toho tenhle příšerný rap působí ták strašně nevkusně východoevropsky.
Smrteľné stroje (2018)
Tohle mi hodně sedlo, i když si jsem vědom nedostatků, které celý film provází. Ten svět by si zasloužil daleko rozsáhlejší a méně klišovitě pohádkově zkratkovité uvedení. Na druhou stranu je Mortal Engines akční jízda od začátku do konce, která sice neposadí na zadek příběhem, ale promakaným vizuálem, neskutečně rychlým tempem a díky sympatickým postavám mě nezačala ani na minutu nudit. I když potenciál v tom světě by byl každopádně výrazně vyšší, minimálně na plnohodnotnou provázanou trilogii určitě.