Recenzie (427)
Malé veci (2021)
Jedná se o takovou temnější a pomalejší detektivku, která je inspirovaná z klasických 90tek. Leto hraje správného záporného slizouna, Denzel hraje svoji klasickou špičku a Rami Malek je bohužel až za nimi, a tak bude navždy spojovaný pouze s Bohemian Rhapsody.
Zlato (2022)
Taková survivalská jednohubečka se Zacem Efronem. Co bych řekl na námět a maskéry ? Slušná práce. Puchýřky, vyprahlá poušť, dehydratace, pejsci, písečná bouře…
Jigeum Uri Hakgyoneun - Episode 1 (2022) (epizóda)
Jooo, to bude něco na mě.
Posledný Mohykán (1992)
Troufám si říci, že se jedná o jeden z nejlepších dobrodružných filmů vůbec. Procítěná hudba se táhne celým filmem. Příběh, herecké výkony, kostýmy, vše na jedničku!
Prvovoliči 2021 (2022) (TV film)
Snaha se cení. Za mě dost neobvyklý dokument ze studentského prostředí a následně po studii. Politika je důležitá.
Krstný otec III (1990)
Ta závěrečná půl hodina byla naprosto fantastická a nervy drásající. Al Pacino nikdy nebude patřit do starého železa.
Survivor Česko & Slovensko - Season 1 (2022) (séria)
Rve mi naprosto srdce z těla ven. Takhle by to fakt nešlo. Natáhlé jak prostěradlo s hluchými místy, kamera amatérská, střih špatný, nemá to žádnou šťávu. Je to prostě nudné,únavné a zároveň smutné, protože jsem tomu dával šanci. Snad se na tohle Jeff Probst s produkcí nikdy nepodívá. Hihi. Přijeď před start s octávkou a já přijedu s mercedesem. Kdo asi zvítězí ??
Vlak detstva a nádeje - Návrat domů (1985) (epizóda)
Tomu říkám správné zakončení👏
Vlak detstva a nádeje (1985) (seriál)
Helena Růžičková alias Amazonka a její fenomenální herecký výkon společně i se Zindulkou. Hezký a zároveň velmi dojemný seriál.
Ledová archa - Velká odysea (2021) (epizóda)
Sean Bean mě baví! Jde to dobrým směrem…