Recenzie (427)
Království pavouků (1977)
Průměrný nostalgický snímek o pavoucích. Rozjezd filmu pomalý, ale potom to nabere určité grády. Nevím, co bychom dělali, kdyby taková situace nastala. Pavouky nenávidím a budu vždy nenávidět. Je to něco odporného :-)
Vikingovia - Bratova vojna (2014) (epizóda)
Opravdu silný a dojemný konec epizody. Ukápla mi slzička. Znovu parádně nastartovaná série! 👏👏
Neslušný návrh (1993)
Kdyby vám někdo nabídl 1 milion dolárů za to, že se vyspí s vaší přítelkyni, vzali byste to nebo ne ? Výborný Redford.
Vikingovia - Wrath of the Northmen (2013) (epizóda)
Chudáci mniši...
Sedm dní v pekle (2015) (TV film)
Skvělá ptákovina. Vhodné pro všechny tenisové fanoušky a šílence. Neurazilo, pobavilo a to dost!!
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Chewie, we are home...
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Podstata je ta, že dobro zvítězilo nad zlem. Závěrečná scéna, když se zjeví Lukemu při oslavách Anakin, mistr Yoda a Obi-Wan Kenobi, je nezapomenutelná...
Príliš osobná známosť (2020)
Za tu druhou polovinu filmu.... jinak mě to celkově neoslovilo.
Nežné vlny (2013)
Letní komedie Jiřího Vejdělka v hlavní roli s Táňou a Hynkem. Vtipné pasáže, ale i občas takové ty zívací momenty v průběhu filmu, znáte to... Neurazí to, ani nenadchne. Přesto 3 ⭐️ hlavně kvůli Hynkovi Čermákovi!
Sedem (1995)
Neskutečně depresivní snímek, ale geniální. Freeman, Pitt a záporák Spacey jedou na ten nejvyšší výkon. Režisér Fincher si prostě rád hraje s diváky a daří se mu to na jedničku. Tomuhle aspoň říkám detektivka!!