Recenzie (427)
Volha - HULIZA (2023) (epizóda)
Baví mě to čím dál víc. A víš co, venku pěkně mrzne, tak bych ti mohl nachcat klouzačku, ne ?
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizóda)
Tak tenhle rozjezd serialu me mile prekvapil. Standa Pekarek se stane nejspise legendou, voe! Hadkovi role pomalu seda jak prdel na hrnec. Jen tak dal… tohle bude jeste zajimave.
Yellowstone - Zmrtvýchvstání (2019) (epizóda)
Prozatim nejlepsi epizoda celeho Yellowstonu. Ten zaver stal za to!
The Last of Us - Vydržet a přežít (2023) (epizóda)
Chválím, tleskám, obdivuji…
The Last of Us - Nakažení (2023) (epizóda)
Zase o něco dokonalejší než úvodní díl. Tohle má sakramentsky dobře našlápnuto. Hlavně neusnout na vavřínech, povídají clickeři! :)))))
Prezidentský duel (2023) (relácia)
Andreje Babiše prý “terorizovala StB tím, že ho hlídala, aby nekradl”. Aha.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizóda)
Jestli tohle dojebou, tak budu opravdu naštvaný. Úvodní díl je nastavený kvalitou hodně vysoko. Už si zase začínám vybavovat ty hezké herní chvilky na playstationu 4. Casting mě hrozně baví!
Král Šumavy: Fantom temného kraje - Nevěsta (2022) (epizóda)
Vzhledem k tomu, jak skončila tahle epizoda, tak budu doufat v pokračování příběhu. Jinak tomu vůbec ale vůbec nerozumím ….
FIFA: Pod povrchem (2022) (seriál)
O organizaci FIFA se tady člověk dozví zajímavé věci, některé až hrozivé… velmi dobře zpracovaný dokument!
Monstrum - Skříňka hodného kluka (2022) (epizóda)
Když nevíš co s mrtvolou, převez ji v cestovním kufru … i ten polibek na závěr mě dostal.