Recenzie (427)
Třináct životů (2022)
K tomu není co dodat. Skvělý film. Strhující a dechberoucí příběh, který je navíc natočen podle skutečné události. Klobouk dolů,Rone! Za mě už nyní velký kandidát na film roku
Po čom muži túžia 2 (2022)
Účel to splnilo.. Zasmál jsem se. Herecký výkon Langoše opět na jedničku. Jednoduché, ale přesto zábavné. I tak se dají točit filmy… spokojenost:))
Když se všechno po*ere: Woodstock 99 - Jak se tohle ku*va stalo? (2022) (epizóda)
Představte si, že skáčete z lodi do nejtemnějšího oceánu. Něco takového…
Predátor: Korisť (2022)
Buďme rádi za kořist. Fandové predátoru by měli být nadšeni. Velmi dobrá jednohubka.
Gangy z Birminghamu - Černá košile (2022) (epizóda)
Většího socana než je Tommy Shelby fakt neznám :)))))
Gangy z Birminghamu - Smutný den (2022) (epizóda)
Konečně jsme se opět dočkali. Tommy rozjíždí opět bomby a strhává pozornost jen a jen na sebe. GO ON !!!
Jurský svet: Nadvláda (2022)
Zlínské multikino Apple Golden Cinema. Po tom všem jsem nakonec přimhouřil oko..
Batman (2022)
Taky vám to přišlo režírované jak od Davida Finchera? Asi nebudu sám. Jak to jen nazvat? Jou, už vím. Temná, batmanovská kriminálka s velmi dobrou a gradující atmosférou.. Robert Pattinson mě dost překvapil v roli Bruce Waynea. Klobouk dolů jak to zahrál.
Posledné preteky (2022)
Hezký sportovní příběh z mrazivých Krkonoš. Nervy drásající a dojemný příběh. Byl jsem moc zvědavý na herecký výkon Kryštofa Hádka a Oldřicha Kaisera a musím říci, že mě nezklamali. Hádek ztvárnil Bohumila Hanče velmi dobře a Kaiser? U něho mně připadá, že nerezaví. Čím starší, tím zajímavější role pro něj, jak už tady někdo zmínil. 4/5
Vyšehrad: Fylm (2022)
Mnohem lepší než seriál. Jak jednoduché a jak dobré. Štáfek společně s Prachařem si svou roli ve filmu nesmírně užívají a ten humor z fotbalového prostředí žeru!