Recenzie (382)
Lidice (2011)
Velmi špatný film pokud se týče režie, střihu, použití hudby, načasování scén. Prostě děs a hrůza. Herci to již nezachrání.
Dokonalý únik (2009)
Solidní akce, jejíž zvrat lze odhadnout dříve než se objeví na plátně.
Zběsilost (1972)
Slabší Hitchcock. Ale s typicky anglickým humorem...
Čierna labuť (2010)
Prázdnota. Nafouklé nic. Opakujicí se Darren.
Stratení na Sibíri (1991)
Samozřejmě drsnější příběh. V závěru mne zklamaly některé střihy.
Sociálna sieť (2010)
Fincher nezklamal. Facebook sice nepoužívám, ale film to byl výborný. A dostalo mne digitální dvojče ....
Parfum: Príbeh vraha (2006)
Pro mne nejlepší Tykwerův film. spolu s Nebem. Tohle ovšem byla báseň. Obrazy. hudba. Pouze ta vůně chyběla.
Detičky (2010)
Dobrý nápad. Přijatelná stopáž. nic víc. Všichni jsme stejní.
Počiatok (2010)
Je dobré udělat film tak, aby na něj divák musel jít dvakrát. Napodruhé jsem si to užil, včetně detailů. Nolanové ještě neudělali špatný film.
Dokonalý svet (2010) (seriál)
Vtipné. S chvályhodným scénaristickým nadlhedem. A herci rovněž vědí, jak hrát (či přehrávat) v podobném typu seriálu. Normálně bych dal za 4, ale vzhledem k tomu, kolik tu je nepochopitelných odpadů, zvedám o 1*.