Obľúbené filmy (10)
Marketa Lazarová (1967)
Pro mne jednoznačně nejlepší a nejkrásnější film, který byl v našich končinách natočen. Film - to má být především originální příběh, obraz, emoce ... A zde je navíc syrový zvuk. Vláčil je geniální ...
Vtedy na Západe (1968)
Jsou na světě dva filmy, které stavím nad ostatní Markéta Lazarová coby best český a tento film. Obraz , hudba , příběh, hrdinové, ... BEST !
Krstný otec II (1974)
Dvojka lepší než jednička ... Klasika... De Niro + Al Pacino ve skvělé formě.
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Tento film nezestárne. Vynikající herci, příběh, kamera ,HUDBA ... Humor i napětí. KLASIKA !!!
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Jeden z nejlepších filmů, které kdy byly natočeny...
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Příběh, obrazy, hudba ... fantasy s mnoha hrdiny ... vrchol série.
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Začátek skvělé série ... V 80. letech šokující. Zábavné ...
Batman začína (2005)
Nejlepší film o Batmanovi, a i kdyby nebyl o Batmanovi, jeden z těch dobrých filmů, co jsem kdy viděl. Nazval bych to dospělým komiksem. I když sestříhání soubojů jsem moc nemusel. Bylo to až moc divoké. Ale to je snad jediná výtka. A Oldman jako klaďas ? Kdy tomu bylo naposled ? ...vynikající začátek jedné série !
Armáda temnôt (1992)
Tento Raimiho počin mám nejraději. Humor. Hláškující Campbell.
Pocta lásce (2007)
Bollywood jak má být ! A Prianka se Salmanem jsou naprosto skvělí !