Obľúbené seriály (10)
Lietajúci cirkus Montyho Pythona (1969)
a nyní něco úplně jiného ... zrodila se legenda
Sňatky z rozumu (1968)
špička mezi českými seriály.
Anjeli v Amerike (2003)
Mimořádné dílo. Výborné herecké výkony. Především al Pacino mne dostal. Skvělý příběh. Hudba i kamera.
Columbo (1971)
ještě jsem se chtěl zeptat. málem bych zapomněl...
Mr. Bean (1990)
první série byla skvělá
Červený trpaslík (1988)
jo jo .. to bývaly páteční pozdní večery ...
Mestečko Twin Peaks (1990)
Totální noční můra. První série byla výborná...
Česká soda (1993)
ČTVRTNÍČEK 4EVER!
Kráľovstvo (1994)
Děsivý sen. Jak jednoduché...
Ja, Claudius (1976)
Klasika.