Recenzie (255)
Půlnoční klub (2022) (seriál)
Moc dobře si vzpomínám na edici knih s názvem Stopy hrůzy! Miloval jsem je a v mládí mi jich dost leželo na nočním stolku. Tenhle seriál je výbornou poctou tomuto žánru. Zajímaví námět, který (bohužel) sráží jeho překombinovanost. Ale jinak to má šmrnc!
Případ mrtvého muže (1974)
Další nudné krimi drama ze socialistického československa.
Zlaté rybky (1977)
Detektivka plná klišé a nudné šedi. A toporný pan Krampol to sráží, jako vždy, o třídu níže.
Pokus o vraždu (1973)
Místy tomu sice trochu padá řemen, ale jinak je to dobré psychologické drama s detektivní zápletkou.
Mlýny (1994) (divadelný záznam)
Za mě nejlepší zábava za poslední roky.
Múmia (2017)
Průměrná oddychovka, která neurazí, ale ani nijak extra nenadchne.
Oppenheimer (2023)
Strhující herecké výkony a skvělá režie dávají dohromady audiovizuální dílo na které jen tak nezapomenu.
O malých věcech (2023)
Řada krátkých povídek z prostředí činžovního domu, které spolu zdánlivě nesouvisí, ale jsou propojeny tenkou červenou nití. Za mně filmový zážitek roku a zároveň ujištění, že s českým filmem to ještě nejde do kopru a jsou tady tvůrci, kteří mají odvahu a hlavně invenci. (LFŠ 2023)
Nádej (1963)
Smutná romance dvou životních ztroskotanců. (LFŠ 2023)
Hovor s ňou (2002)
Pedro Almodóvar je tvůrce, který mě dokáže pobavit a dojmout během dvou hodin hned několikrát. Jako na horské dráze. Mluv s ní je geniální film, který se musí vidět v kině, aby zážitek z něj byl co nejintenzivnější. (LFŠ 2023)