Recenzie (255)
Marketa Lazarová (1967)
Filmová poezie a nezdráhám se říct, že nejlepší český film vůbec. Vláčilovo opus magnum.
Vrchní, prchni! (1980)
S ženami jsem na tom stejně jako Dalibor Vrána. Naštěstí nemusím kvůli vysokým alimentům okrádat spoluobčany. Vtipná a inteligentní komedie.
Zabil jsem Einsteina, pánové... (1969)
Milá sci-fi komedie se spoustou dobrých nápadů. Především vousaté ženy mi přišli zajímavé 😆
Princ a Večernica (1978)
Celý život mě bude provázet strach z Mrakomora😃
Nebožtíci žičia láske (1972)
Na romantickou komedii sice šílená stopáž, ale rozhodně to není nuda.
Vtedy na Západe (1968)
Moje westernová láska. Kdykoliv mám možnost zhlédnout tenhle klenot světové kinematografie, tak neváhám. Perfektní kamera, dokonalá hudba a krásná, i když zpocená a zaprášená, C. C. 😃
Panna a netvor (1978)
Tohle není ani zdaleka obyčejná pohádka, ale hustokrutě temná fantasy. Poetická nádhera.
Tretí princ (1982)
Jako malý chlapec jsem se u téhle pohádky bál. V dospělosti si tu její temnější atmosféru užívám.
Cisárov pekár a pekárov cisár (1951)
Pánové Werich, Brdečka a Frič napsali komedii, která, byť poplatná době vzniku, zůstává vtipná a inteligentní.
Hodinárov učeň (2019)
Pokud bude více takových českých pohádek, tak o budoucnost tohoto žánru nemám strach.