Obľúbené filmy (10)
Spalovač mrtvol (1968)
Duo Milota-Herz vytvořilo nejlepší film v dějinám české kinematografie....
Smrteľné zlo 2 (1987)
Hotel Modrá hvězda (1941)
Lost Highway (1997)
Fantomas kontra Scotland Yard (1967)
K tomuhle není co dodat. Můj nejoblíbenější díl série.
Brazil (1985)
Monty Python a Svätý Grál (1975)
Skrytý pôvab buržoázie (1972)
Piatok trinásteho 6: Jason žije (1986)
Po setřesení červíků ze saka se bleskem probuzený Jason pustí do obyvavatel a návštěvníků Green Forest. Doslova hlava nehlava😆 Nečekaně humorná jízda!