Recenzie (255)
Oceán ohňa (2004)
Jako vždy skvělý Mortensen, ale příběh trochu nuda.
Krúdovci (2013)
Super animovaná pohádka o tom, že kdo se bojí, nesmí do lesa😉
Prelomiť vlny (1996)
Krásný film o síle lásky a oběti.
Avengers: Endgame (2019)
Dobře ukočírovaný, několika hodinový(počítám s předchozím dílem dohromady), maglajz ve kterém jsem se ani na chvilku nestratil a na nudu taky nebyl čas.
Godzilla (2014)
Miluju tyhle monstra a obludy a když se sejdou s dobrým scénářem a originální režií, tak si chrochtám blahem🤗