Recenzie (255)
Král Šumavy (1959)
Vůbec ne špatný film. Právě naopak!! Po řemeslné stránce jde o nadprůměrné dílo. Kdyby nebyl tak moc poplatný době vzniku, tak dám i plný počet bodů.
Anděl na horách (1955)
Je pravda, že oproti prvnímu dílu ubylo agitace, ale také humoru je o něco méně.
Neuveriteľný deň (1993)
Vlastně je to obyčejný romantický film, ale výkon Billa Murrayho a originální námět to pozvedají do nadprůměru.
Krotitelia duchov: Dedičstvo (2021)
Slušná zábava skoro dosahující kvalit původního filmu z osmdesátých let minulého století.
Tonko, Slávka a kúzelné svetlo (2023)
Česká animace byla vždy na vrcholu a zde se to pouze potvrzuje. Velmi povedená pohádka s i pro menší děti snadno pochopitelným poselstvím.
Nech žijú duchovia! (1977)
Dětství se nám už nevrátí, ale díky tomuto filmu se na něj krásně vzpomíná.
O dvanástich mesiačikoch (2012) (TV film)
Roztomile zábavná pohádka pro celou rodinu. A Květulililinka je řádná pí.... Přesně jak bychom od téhle postavy čekali.
Dovolenka s Andělom (1952)
Je to sice komoušská zrůdnost a režisérova úlitba režimu, ale místy je to i mile zábavné. Hlavně díky skvělým hercům, kteří zde hrají taky proto, aby si pak mohli zahrát někde jinde v něčem lepším.
Muž na drátě (1985)
Ne úplně nudná detektivka, ale ten konec mi moc nesedl.
Případ mrtvých spolužáků (1976)
Případ mrtvých spolužáků je normalizační agentovka, kterou pan Klein natočil na objednávku soudruhů z KSČ. To by mi samo o sobě tolik nevadilo, ale je to strašná nuda. Strašná...