Recenzie (255)
Černá dynastie (1962)
Po úvodním šoku z věnování filmu sjezdu komunistické strany jsem dostal kvalitní příběh tří generací mužů. Stranickým balastem nezatížený snímek z pera Jana Procházky. (LFŠ 2023)
Holka na zabití (1975)
Klasická socialistická krimoška v sympatickém prostředí horské chaty. Možná bych dal i tři hvězdy, protože pár dobrých nápadů tam pan Herz propašoval, ovšem paní Veškrnová-Havlová je zde neskutečně otravná. NESKUTEČNĚ!
Dým bramborové natě (1976)
Doktor Meluzin hledá duševní klid a rovnováhu. Jako vždy skvělý Hrušínský, ale o něco málo nudnější Vláčil.
Spanilá jazda (1963)
Josefem Illíkem skvěle nasnímaná a hvězdně obsazená cesta za pomstou.
Agatha Christie: Slečna Marpleová - Nekonečná noc (2013) (epizóda)
Na středeční večer dobré.
Kam nikdo nesmí (1979)
Pomalé psychologické drama se skvělým Eduardem Cupákem v hlavní roli. Možná to tempo kdekoho odradí, ale mě tenhle milostný trojúhelník, ze kterého není cesta ven, dost bavil.
Kdo přichází před půlnocí (1979)
Po krádeži milionu korun se rozjede kolotoč hloupého chování a debilních rozhodnutí. Nuda...
Jeden z nich je vrah (1970)
Další z řady nudných detektivek.
Smrt v sedle (1958)
Rodokapsová jednoduchost překlopená v roztomile dobrodružný film. Sice nenadchne, ale ani neurazí.
Čas pracuje pro vraha (1979)
Uspávací detektivka s poněkud nevýrazným F. Němcem v roli vyšetřovatele.