Recenzie (195)
Percy Jackson a bohovia Olympu (2023) (seriál)
Kdyby mi bylo o 30 let méně, ještě bych přihodil pátou hvězdu :-D
Echo (2024) (seriál)
Jedna za Kingpina, jinak tam nic nestojí za řeč. Jedna velká nuda.
Bastard (2023)
Velké překvapení. Skvělý scénář, skvělí herci... vynikající film takhle na konci roku,
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Obvykle si pro pobavení čtu nejhorší recenze, ale u Snydera to mám obráceně. Miluju ty trolly, co tomu dávají 5*, teda jsou to trollové, že jo? ŽE JO?!
Smrtonosná pasca: Opäť v akcii (2013)
Když musíte přetáčet první akční scénu (automobilovou honičku), abyste dopoledne neusnuli, tak je něco hodně špatně. Neměl jsem odvahu se dívat dál.
Silent Night (2023)
Hm, jsem dostal přesně to, co jsem si přál pod stromeček.... vánoční akčňák ze staré školy s mým oblíbencem Kinnamanem ;-)
Já a robot (2013) (seriál)
V prostředních částech scénáristi trochu pokulhávají v logice, ale ústřední dvojice celý seriál skvěle drží. Poslední asi tři díly jsou skvělé a dodnes mě mrzí, že nevznikla druhá řada. Poté následoval Altered Carbon, který tenhle seriál trochu nahradil, ale stejně... přál bych si pokračování.
Mr. Monk's Last Case: A Monk Movie (2023)
Nostalgická nota funguje, ale ta zápletka je průhledná, že ji vyřešíte hned - aspoň já uhodl způsob vraždy hned na mostě, a pak jen čekal, až to Monkovi dojde. Nevím, asi jsem býval cílovka kdysi, ale teď bych čekal o dost sofistikovanější vraždu k rozlousknutí.
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Jak mi nesedl Irčan, tak tohle ano. A hlavní trio hraje jedna báseň.
Láska a smrt (2023) (seriál)
Hallelujah, hallelujah... skvěle zahraný "obyčejný" příběh. Kdo ho zná, tak si ho nejspíš neužije.