Recenzie (195)
Willow - Za zlomeným morom (2023) (epizóda)
Safra, to byl Mad Max na vodě ;-) hodně dobrej díl!
Star Trek - Fenomén - Série 1 (2021) (séria)
Já si to užil, i když nejsem cílovka :-D
Zaklínač: Pokrevní pouto (2022) (seriál)
Kdyby nehanili slovo Zaklínač, tak bych možná zvážil 1 hvězdičku.
Na nože: Glass Onion (2022)
Jako vyvrcholení se dá malinko odhadnout,... ale ten TREST se mi líbil, že musím přidat tu jednu hvězdičku navíc. Rozhodně je to zajímavě pojaté.
Čo sme komu všetci urobili? (2022)
Stejně dobrý jako první díl. Závěr mě dojal :-)
Andor - Nikto nás nepočúva! (2022) (epizóda)
Luxusní díl
Na západní frontě klid (2022)
Kvalitní, ale vše co je mu vytýkáno, tak je pravda. Lepší 3*
Barbar (2022)
Naštěstí jsem neměl tušení, o čem film bude, takže jsem si ho mohl užít na 100%. Vynikající záležitost!
Škola dobra a zla (2022)
Hm, efekty takové slabší místy, ale ten příběh byl zajímavej - fungovalo to na mne jako lákadlo na předlohu a celkem bych si i dal zpracování další knihy.
Andor - Vyhlásenie vojny (2022) (epizóda)
Oj, tohle mě baví. EMOCE SW konečně! Vážně, proč tohle nešlo udělat dříve. Vždyť je to setsakra boží!!!