Recenzie (192)
Scream for Help (1984)
Z pohledu diváka v roce 2024 to hodnotím jako guilty pleasure komedii. Jsme se u toho nachlamali jako dlouho ne ani u soudobých komedií :-)))))))
Vládcovia nebies (2024) (seriál)
Čekáte podle úvodu, že půjde o další Bratrstvo neohrožených, ale do předposledního dílu budete čekat, kdy vám nějaká z postav přiroste k srdci. Vypadá to fajn, ale to vyprávění tam nefunguje...
Na útěku - Agent (2023) (epizóda)
Tvl, nejsem si jistý, jestli jsem to všechno pobral správně... si ten díl musím pustit znovu :-D ale jestli jsem to pobral správně, tak "tvl"!
Na útěku - Cizinec (2023) (epizóda)
Ta jízda autem s GPSkou je dokonalá - už jen za tu scénu by to mělo dostat cenu :-D Proč tyhle nápady nejsou i ve větších produkcích se během té scény ptáte sami sebe. Zatím nejnapínavější díl.
Prišla v noci (2023)
Váhám s hodnocením, tuhle tchýní resp. matku bych v kůži toho kluka vyprovodil za dveře hned druhej den. Proto mi to tak vadilo; protože vůbec nestál za svou ženou, když měl.
Mladá dáma (2024)
Na začátku si říkám "ty efekty nemají zdaleka na GoT", jenže pak přijde JENŽE... přijde samotný děj a ač se zdá očividný, tak je velmi dobře napsaný a až tak, že si - hned teď po závěrečných titulcích - jdu zjistit, jestli má film knižní předlohu. Závěr, takový ten #třebabudepokračování, je trochu kýčovitej jako brahmína, ale co byste čekali od Netflixu. Fakt se nebojím říct, že tohle je POCTIVÁ FANTASY. Víte někdo, jestli to má knižní předlohu? *Těch 5 dávám, protože je to tu zatraceně podceněné, spíš skvělé 4.*
Argylle: Tajný agent (2024)
Vaughn umí, ale jede jak na horské dráze. Jednou natočí pecku a hned na to cosi, u čeho si říkáte: "Tolik potenciálu! Tohle by mohla být pecka, kdyby..."
Percy Jackson a bohovia Olympu (2023) (seriál)
Kdyby mi bylo o 30 let méně, ještě bych přihodil pátou hvězdu :-D
Echo (2024) (seriál)
Jedna za Kingpina, jinak tam nic nestojí za řeč. Jedna velká nuda.
Bastard (2023)
Velké překvapení. Skvělý scénář, skvělí herci... vynikající film takhle na konci roku,