Recenzie (195)
Unesený let - Pomaly poslúchnite (2023) (epizóda)
Doufám, že to bude pokračovat.... je to rozehráno skvěle, ale asi to ponese jiný název
Otec (2020)
Kdo to zná... asi to nezvládne naráz... ale je to film, který je třeba v rodině šířit... jde o těžké téma, hodně těžké.
Flash (2023)
Na úvod řeknu, že Snyderovky nesnáším. A kéž by představitel Flashe nebyl v opravdovém světě tím, čím je. Tohle mohl být film, který DC nakopne správným směrem, ale Ezra to zabil. Vážně jsem si film maximálně užil jako nic předtím, kromě animovaných Batmanů a hraného Jokera. Sakra! BACHA SPOILER: Jen škoda, že na konci nepřišel mladší Bale.
Zaklínač - Umění klamu (2023) (epizóda)
VAROVÁNÍ: Tahle epizoda bolí. Uvidíte stejné nudné scény, stejné nudné dialogy z jiných úhlů dvakrát. Vážně? Takhle si producenti a scénáristé představují intriky? Od prvního dílu to trpí právě nedostatečným vykreslením motivace, proč postavy dělají to či ono. A v tomto dílu, který právě na motivacích má stát, se ukazuje, jak jsou motivace slabé a postavy špatně za celé dvě a půl série vykreslené.
Zaklínač - Shaerrawedd (2023) (epizóda)
Levná televizní produkce. - Geralt se chová silně nelogicky (nezabije ohnivého čaroděje, když může, a hned v první scéně zabije někoho, koho nemusí) - motivace ve scénách jsou nevykreslené (spíš nesmyslné, ale budu hodný) - ... Vlastně nevím, za co tomu dávám jednou hvězdu... Možná za trpoše a to je hodně málo. Měním zpětně na odpad, protože se měli poučit z chyb už dávno.
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Potřebuji vědět, kdy bude pokračování. A potřebuji na to zajít minimálně ještě jednou. Předčilo i tak vysoké očekávání.
Malum (2023)
První třetina fajn, pak dlouhá nuda a neuspokojivý konec :-(
Rýchlo a zbesilo 10 (2023)
1* za Momou a jakžtakž jednu dobrou pasáž z jedné "honičky". Ať už to nechají, prosím.
Mafia Mamma (2023)
Rozhodně lepší 3*
Renfield (2023)
Lepší 4*, vzhledem k hodnocení tady to hodím na 5*. Hrozně jsem si to užil a Cage byl v té roli skvělý, stejně tak Hoult. Tohle si někdy pustím znovu, stejně jako Planetu Teroru a Krvavou hostinu 1-3.