Recenzie (195)
Zabiják (2023)
Táhne se to, udržuje to napětí, a je tam Fassbender... zaokrouhlím to nahoru na 5*. Z nějakého důvodu bych si přál nějaké netradiční pokračování.
Lúzri z Wall Street (2023)
Po celou dobu sledování máte vibe jako kdysi u Vlka z Wall Street. Komickou složku jsem v tom skoro neviděl, ale je to skvělé drama. Skvěle napsané. Skvěle zahrané.
Votrelec: Covenant (2017)
Kdysi jsem filmu dal tak 3* a cítil zklamání. Ale po letech zpětně, když jsem to teď viděl, měním hodnocení a dávám plnou palbu. Kdysi jsem prostě čekal něco jiného, ale teď jsem zapomněl "proč" a pamatoval si jen, že nemám čekat Aliena. Ten film zraje a myslím, že hodně v hodnocení utrpěl právě kvůli očekávání, kterým jsme byli při uvedení filmu naočkováni.
Päť nocí u Freddyho (2023)
Znám jen gameplaye předlohy a musím říct, že mě vždy uměla vyděsit. Tenhle film asi přinesl fan servise, je fajn zpracovaný, ale z nějakého důvodu mi tam chyběla jedna věc: VŮBEC JSEM SE NEBÁL! Sakra, jak je to možné? Ani lekačky na mě nefungovaly. Něco je s tím hororem moc špatně a nedokážu to pojmenovat. Možná jako dítě bych se bál, ale měl jsem za to, že to nemá být hororová pohádka pro děti... 2* za zpracování a scénář, ale není to asi horor pro mě. A to upozorním, že si nepotrpím na gore, abych se bál, spíš vítám opačný přístup, o jaký se i tady neúspěšně snažili.
Ahsoka (2023) (seriál)
Občas je to hloupé v tom, pro jak mladé publikum to má být taky určeno, ale když se přepnu o 30 let zpátky, tak je to opět to staré dobré Star Wars, které mám dodnes rád. Nemůžu jinak než dát 5*
Oppenheimer (2023)
Nebudu dávat dobré hodnocení za pěkný vizuál, když jde o špatný film. U svatýho atomu! Na začátek napíšu jednu větu: TEN FILM JE ŠPATNÝ. Celou dobu máte pocit, že byste měli mít povědomí o nějakém hlubším pozadí, ale to jsem za celých 180 minut nepochytil asi tak, jak by si přáli. Ve výsledku mám pocit, že jde o nudně uchopené téma, které jsem nemusel vidět - nebýt zajímavého obsazení a hereckých výkonů, tak to nedokoukám za 60. minutu. A tady to zajímavé téma mě nedokázalo udržet. Říkejte si tomu art nebo konverzačka, ale mi tenhle film vážně nesedl... mám pro něj po dokoukání jediné slovo: ROZPLAJZLÝ! Kolik peněz na tohle někdo vynaložil raději nechci teď dohledávat, protože si to umím představit. Držím se, abych nedal, vhledem k vlastnímu zklamání z téhle nolanovky, ještě horší hodnocení než 1* :-(
Hovor so mnou! (2023)
Lepší čtyři. Od pětky to dělí jen spoustu nezodpovězených otázek, ale pokud vám tohle nevadí, tak si klidně dosaďte plné hodnocení 5*
Ahsoka - Časť štvrtá: Stratení Jediovia (2023) (epizóda)
1. místo stále Andor, o 2. místo se dělí Mandalorian s Ahsokou, ale ta má našlápnuto z nějakého důvodu ještě o něco lépe, protože si uvědomuju, že jde teprve o začátek velkého příběhu
Ahsoka - Časť piata: Tieň bojovníka (2023) (epizóda)
Pomalejší díl, který měl správnou esenci starých Star Wars - já byl nadšenej.
Strašiak (2023)
Lepší 2*, a po dlouhé době si u něčeho říkám, že je to nadhodnoceno ač chápu vyšší hodnocení vzhledem k dobré kameře, režii, dramaturgii (hm, ne docela) a ke scénáři. Je hrozně fajn, že se rozplynou leckteré divákovy myšlenky typu "proč malá sestra nejde přespat ke starší?" a další, ale chybí tomu odpovědi ze strany temna nebo co to je - tam se to chová od poloviny filmu tak nesmyslně, že by v závěru mělo někde zaznít varování "je to Béčko nebo Céčko". Vážně, když nastala asi 15. min. před koncem, tak jsem si řekl JO, TEĎ KDYŽ TO SKONČÍ, NEBUDU SE PTÁT A DÁM TOMU 4-5* A NEPOTŘEBUJI VIDĚT ODPOVĚDI NA SVÉ OTÁZKY, ale pak to pokračuje a stane se z toho klasická šablona posledních let.