Recenzie (317)
Zahraj mi tajomne (1971)
Není to úplně špatný, ale některé scény jsou úmorné dlouhé, zbytečné a působí že chtějí natáhnout stopáž, také některé vypadají velmi komicky (hlavně ta na konci). 5/10
Nebo nad Berlínom (1987)
Já nevím, ze začátku to působilo jako taková milá věc k zamýšlení a pak konec, který byl utnuty, urychlený a praktický mi přišlo že to myšlenku nikam nedotáhlo a místo toho tam byl koncert Nicka Cavea.
Plytký hrob (1994)
Nečekal jsem takhle temný film, z kterého tolik bude mrazit.
Pláž (2000)
Ať si filmová smetánka nebo-li do_dOvé a Civalové vytáhnou hlavu z prdele a uvědomí si, že tohle je bomba.
Jake a Tlsťoch (1987) (seriál)
Seriál, který nepochopí zabedněnci jako Tomáš Urban
Eso (1994) (relácia)
ŠOK! Tereze do xichtu koukám! Čágo bélo šílenci, zdraví nás vod srdce, myslím, že ji vezmu útokem s ovladačem v ruce, uvede první místo pro tenhle tejden, Sbohem ozereT, v šeru noci se sejdem. Když ji žerete, mor a neštovice na vás.
Valmont (1989)
Film Nebezpečné známosti je o nebezpečných a schopných manipulátorech, film Valmont je o neschopných a hloupých idiotech. Absolutně tragicky scénář. Nevýrazné hlavní postavy stejně jako v Ragtime(tam to aspoň zachraňovali vedlejší postavy). Herecké výkony jsou všechny slabší, než v Nebezpečných známostech, prakticky jen Fairuza Balk může konkurovat Uma Thurman. Nejtragičtější výkon Meg Tilly jednoznačně. Film taky postrádá gradaci a napětí. Nudné a ukecané kostýmní drama
Svätý z pevnosti Washington (1993)
Není to klasický prvoplánový doják a proto tak skvěle funguje.
The Perfect Kiss (2018)
Landy Cannon=Největší hvězda, nebo tak to bylo v trailer kampani.
Zeměžluč (2021)
Zraje jako víno...