Recenzie (316)
Nezvestní - Meet Kevin Johnson (2008) (epizóda)
Docela nečekaný one tap.
Dexter - Remember the Monsters? (2013) (epizóda)
Za mě docela uspokojivý závěr. V porovnání s 9. řadou masterpiece. Scéna s Debb byla dostatečně emotivní a závěr Dextera jako dřevorubce je poněkud zvláštní, ale přijatelný. Kdyby nebylo toho debila Saxona, tak bych možná dal i plný počet.
Dexter - Sins of the Father (2022) (epizóda)
Tak děkujeme, za horší závěr než u 8. řady. Asi hůř to skončit opravdu nemohlo. Debilní postavy které známě pár dílů, tak tvůrci očekávají, že k nim mám mít nějaký vztah. Tohle je asi to nejhorší pochcání seriálu....
Nezvestní - The Constant (2008) (epizóda)
Upřímně cestování časem je dost riskantní tah, ale v tomhle díle to fungovalo, pokud to bude zápletka v dalších dílech seriálu může se to rychle překombinovat a sesypat. Faraday je zatím nejzajímavější z nových postav a může být tahoun seriálu společně s Desmondem a Lockem....
Nezvestní - The Other 48 Days (2005) (epizóda)
Bože ta Michelle Rodriguez je absolutně nesnesitelná..... Fakt víc otravnou, arogantní, blbou a panovačnou krávu jsem v seriálu neviděl. Doufám, že ji nebudu moc dlouho muset snášet....
Nezvestní - Chlapci, chlapi, otcovia (2004) (epizóda)
Hobbiti neumírají v žádných filmech!!! Už jsem se lekl, že zabili jednu z mých třech nejoblíbenějších postav.
Krvná pomsta (2002)
Rozhodně nejlepší kriminálka od Eastwooda.
Nezvestní - Biely králik (2004) (epizóda)
Bože ten Jack je strašný omezenec a hňup. Je trochu jak Preston Garvey z Fallout 4. No snad ho snesu v dalších dílech, protože on je zatím největší slabina celého seiálu.
Mazacia hlava (1977)
Ten Lycnh je asi fakt mrdlej.
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
aneb když demence zabíjí.....