Recenzie (413)
Tesla (2020)
Veľmi nudný pseudodokument, ktorý sa tvári omnoho chytrejší ako naozaj je. Prepletanie s informáciami a reáliami dneška je prvoplánové, Hawke sa celý čas tvári ako by mu niekto zjedol večeru a najhoršie na Tom je, že potenciál bol obrovský. Tesla si zaslúži omnoho lepšiu adaptáciu.
Nová generace (2018)
Prekvapujúco podarený veľkolepý animák, pripomínajúci mix marvelovky a Bit Hero 6. Nehrá síce vlastnými pravidlami a funguje dosť predvídateľne, no napriek tomu pobaví.
Willoughbyovi (2020)
Úprimne netuším kto je cieľová skupina. Pre deti ťažká depresia, dobrý dôvod na nočné pomočovanie a strach o rodičov. Pre dospelých nudná, infantilná blbostička so slabým scenárom a divnou animáciou.
Albatross Soup (2018)
Príbeh o hre podobnej ako Čierne historky. Rozprávač začne príbeh a ostatní hádajú čo sa stalo. Psychadelický trip.
Hilda (2018) (seriál)
Prekrásna ukážka hravosti a imaginácie autorov.
Teen Titans Go! Vs. Teen Titans (2019)
Klasicky infatilné, s predvídateľnými vtípkami a príbehom, netreba mať žiadne veľké očakávania. Dej sa točí opäť okolo Raven a Trigona, čo bolo videné už miliónkrát.
Dobrá znamení (2019) (seriál)
Milujem Pratchetta, obdivujem Gaimana. Toto je však iba doslovný prepis knihy. Pozeral som seriál s nečitateľmi predlohy a nechápali, prišlo im to chaotické. A je to pravda.
Tuca & Bertie (2019) (seriál)
Toto je ako autonehoda. Musím sa na to pozerať, i keď si uvedomujem aké je to strašné.
Čaro Vianoc (2017) (TV film)
Klasický a tuctový vianočný film. Má však výhodu, že nie je otravný.
Tajomstvo domu s hodinami (2018)
Príjemné hravý film. Jack Black dokáže neskutočne balansovať na hravosti a trápnosti. Decko je umrnčané a na začiatku otravné, no príbeh je na toľko kúzelný, že to vynahradí jeho správanie. Silné 3* alebo slabé 4*. Možno naivne, no dúfam v pokračovanie.